  • 11. Data: 2010-03-29 10:41:23
    Temat: Re: Reflektor przedni Fiat Panda
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-03-29 10:34, VoyteG pisze:

    > Jak zagladalem na szybko, to raczej bez lampy nie da sie wyjac tego
    > silniczka, dosyc mocno jest przytwierdzony prawie w obudowie
    > reflektora :-(

    W VW przekręcić i wyciągać - trzeba uważać bo w lustrze siedzi dosyć
    mocno i wyciągając trzeba to robić ostrożnie żeby nie połamać jarzma w
    które wchodzi kulka cięgna.
    W Fiacie myślę że jest podobnie/tak samo ;)

    Pozdrawiam !!

  • 12. Data: 2010-03-29 10:41:52
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > IMO ten silniczek ma się ustawić w zadanym położeniu i nie ma czujnika
    > położenia lustra, mierzy w którym miejscu jest ten bolec i tyle, nie ma
    > na to wpływu czy jest połączony z lustrem i czy ono faktycznie zmienia
    > położenie, możesz go całkowicie wyjąć z reflektora i tak będzie działał
    > poprawnie i ustawiał się w zadanych położeniach.
    > Tak przynajmniej to działa w grupie VAG.

    Jeżeli jest jak mówisz to wskazywało by na uszkodzenie gdzieś na
    przekładni, wewnątrz obudowy, albo elektryczne a to może być gdzieś
    dalej(o ile przekładnia przy tym silniczku pozwala się kręcić "w kółko").
    W każdym razie sprzężenie zwrotne nie daje sygnału do modułu sterowania
    że punk docelowy został osiągnięty.

  • 13. Data: 2010-03-29 10:44:03
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    VoyteG pisze:

    > Jak zagladalem na szybko, to raczej bez lampy nie da sie wyjac tego
    > silniczka, dosyc mocno jest przytwierdzony prawie w obudowie
    > reflektora :-(

    A powiedz nam jeszcze czy razem z tym pracującym silniczkiem porusza się
    reflektor(lustro)? czy tylko silniczek słychać a reflektor stoi w miejscu?

  • 14. Data: 2010-03-29 10:45:43
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik VoyteG napisał:

    > Jak zagladalem na szybko, to raczej bez lampy nie da sie wyjac tego
    > silniczka, dosyc mocno jest przytwierdzony prawie w obudowie
    > reflektora :-(
    Tak to wyglada:
    http://cokupic.pl/i/c_big2913258.jpg
    a sam silniczek mozna kupic na alledrogo itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 15. Data: 2010-03-29 10:52:14
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 29 Mar, 10:44, Rafał <r...@o...pl> wrote:
    > VoyteG pisze:

    > A powiedz nam jeszcze czy razem z tym pracującym silniczkiem porusza się
    > reflektor(lustro)? czy tylko silniczek słychać a reflektor stoi w miejscu?

    Na wstepie dziekuje za rzetelne porady!

    Silnik caly czas pracuje, zas prawe swiatlo sie nie porusza.
    Podczas zmiany ustawien przy uzyciu odpowiednich przyciskow obok
    kierownicy, lewe swiatlo porusza sie, zas prawe stoi nieruchomo.
    Diagnoza na postawie odbicia swiatla na scianie przed samochodem.

  • 16. Data: 2010-03-29 11:01:20
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > kierownicy, lewe swiatlo porusza sie, zas prawe stoi nieruchomo.
    > Diagnoza na postawie odbicia swiatla na scianie przed samochodem.

    To już prawie jednoznacznie wskazuje na awarię mechaniczną w obudowie
    silniczka. Można by zgadywać że jakaś zębatka się zjechała czy coś
    podobnego, ale do dostania jest pewnie tylko całość potocznie zwana
    "silniczkiem".