  • 11. Data: 2010-02-09 12:32:41
    Temat: Re: Rejestrator, nagrane przewinienie, jak ukarac?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "mw" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:758a1640-b1dc-45e4-aa77-e63faec8f39d@z19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    > On Feb 9, 11:38 am, mleko <m...@m...ml> wrote:
    > [...]
    > Z tej samej strony:
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/36

    Ooo wreszcie widze zastosowanie dla rejestratora. Dodac trzeba jakies
    zdjecie, aby udowodnic, ze nic przed blokersem nie jedzie. Wreszcie nie bede
    musial lac takich glupkow...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-02-09 12:35:56
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-09 12:21, to wrote:
    > MadMan wrote:
    >

    > Kierowca Pandy nie popełnił żadnego wykroczenia, idiota w dostawczaku
    > zajechał mu drogę, więc ten, by uniknąć kolizji, zjechał na prawy pas.

    Fakt, masz racje.
    mleko

  • 13. Data: 2010-02-09 12:43:35
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Uzytkownik "mleko"

    > Kiepsko u ciebie z logicznym mysleniem.

    Byc moze...

  • 14. Data: 2010-02-09 13:09:38
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 9, 12:25 pm, "WIHEDCNF" <2...@h...nl> wrote:
    > Uzytkownik "mleko"
    >
    > Komuna zrobila wam gówno z mózgu - teraz sami  bedziecie  na siebie
    > donosic ?

    Polska jest jednym z niewielu krajów w których zgłoszenie
    przestępstwa, lub wykroczenia jest traktowane jako coś złego.

  • 15. Data: 2010-02-09 13:13:59
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 9, 12:25 pm, Bartosz 'Seco' Suchecki
    [...]
    > Właśnie miałem zapodać tego linka :-)
    > Niestety nadal nie rozumiem takiego blokowania.
    > Chętnie bym takim samozwańczym regulatorom dawał kilof do
    > rozpierdzielenia niepotrzebnego pasa ;->
    Dowcip chyba polega na tym że zbyt dużo ludzi pakuje się na prawy pas,
    bo później "nie wiadomo czy mnie wpuszczą", druga sprawa to ci którzy
    chcą wpuścić więcej niż jednego, i trzecia, kiedy zostawiasz miejsce
    na zamek, czasami zdarza się że oprócz tego którego wpuszczasz, wciska
    się pilnie potrzebujący, co kończy się gwałtownym hamowaniem. Ja
    należę niestety do tych co wjeżdżają na prawy pas wcześniej,
    jednocześnie przy zjazdówce, jeśli ktoś jest na lkończącym się
    zwalniam żeby zrobić mu miejsce.

  • 16. Data: 2010-02-09 13:46:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    mw wrote:

    > Polska jest jednym z niewielu krajów w których zgłoszenie przestępstwa,
    > lub wykroczenia jest traktowane jako coś złego.

    Raczej w niewielu kapowanie uznawane jest za cnotę. Jest tak głównie w
    Skandynawii, okolicach Niemiec i to w sumie koniec.

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-02-09 13:49:44
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 9, 1:46 pm, to <t...@a...xyz> wrote:
    [....]
    > Raczej w niewielu kapowanie uznawane jest za cnotę. Jest tak głównie w
    > Skandynawii, okolicach Niemiec i to w sumie koniec.
    Dzięki temu w RP mamy nagminnie niszczone przystanki, oraz inne
    mienie. Bo przecież lepiej to niż być kapusiem nie?.

  • 18. Data: 2010-02-09 13:54:47
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-02-09 12:10, MadMan pisze:

    > Można, liczba punktów nieokreślona. No ale do końca nie wiadomo czy ten
    > ktoś jedzie 2 pasami, to jest naprawdę trudne do określenia tutaj.
    > Kierowca Pandy na filmiku popełnia wykroczenie zmiany pasa ruchu bez
    > zasygnalizowania tego zawczasu, nic więcej. Kierowca dostawczaka robi
    > coś naprawdę dziwnego.

    Dziwnego? Toz to ORMOwiec, Pan Regulator, ten z tych co to sie nie
    nauczyli ze wykorzystuje sie wszystkie pasy ruchu.

  • 19. Data: 2010-02-09 13:58:45
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-02-09 13:49, mw wrote:

    > Dzięki temu w RP mamy nagminnie niszczone przystanki, oraz inne
    > mienie. Bo przecież lepiej to niż być kapusiem nie?.

    Nie wiesz o czym piszesz. Poogladaj sobie przystanki, metro, autobusy i
    pociagi w tak cywilizowanych krajach jak uk, francja czy hiszpania.
    Zapewne to zdewastowanie, o ile zauwazysz, to sprawka "polaczkow".

  • 20. Data: 2010-02-09 14:01:49
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl>

    On 2010-02-09 13:13, mw wrote:
> [...]
    >>
    > Dowcip chyba polega na tym że zbyt dużo ludzi pakuje się na prawy pas,
    > bo później "nie wiadomo czy mnie wpuszczą", druga sprawa to ci którzy

    Dokladnie - mowiac krotko nie umieja jechac rowno na dwa pasy, tak jak
    sie to ladnie dzieje np. na Wyspach.
    > chcą wpuścić więcej niż jednego, i trzecia, kiedy zostawiasz miejsce

    I znowu problem z tymi co nie umieja wpuszczac / wlaczac sie do ruchu
    "na jodelke". Z moich obserwacji problem nagminny w PL.
    > na zamek, czasami zdarza się że oprócz tego którego wpuszczasz, wciska
    > się pilnie potrzebujący, co kończy się gwałtownym hamowaniem. Ja

    I taki wpieprzajacych sie na chama nalezy tepic. I tylko takich.
    > należę niestety do tych co wjeżdżają na prawy pas wcześniej,
    > jednocześnie przy zjazdówce, jeśli ktoś jest na lkończącym się
    > zwalniam żeby zrobić mu miejsce.

    Masz prawo, tak samo jak i inni maja prawo wykorzystac konczacy sie pas
    na calej dlugosci, aby korek nie tworzyl sie przez do na podwojnej
    dlugosci...

    --
    MM