  • 21. Data: 2013-03-01 12:14:57
    Temat: Re: Robota dla inżyniera elektronika
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-01 11:32, Mario pisze:

> [...]
    > kurtuazyjnej wymianie maili zostanie zaproszony na rozmowę.
    > A tam będzie robić z siebie głupa opowiadając jak bardzo lubi podejmować
    > ambitne zadania i co jest jego największą wadą. Musząc się pilnować,
    > żeby do końca rozmowy nie zapytać ile oferują, aby nie popełnić faux
    > pax. Widocznie wśród czytających nie było nikogo aż tak zdesperowanego.
    > Potrzebujecie fachowca i jesteście gotowi sensownie mu zapłacić, to
    > podajcie w ogłoszeniu widełki lub zatrudnijcie firmę headhunterską.
    > Chcecie zaoszczędzić, to wywieście ogłoszenie pod dziekanatem.

    Takie tam znalezione w necie:
    http://kwejk.pl/obrazek/1687738/pensja.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 22. Data: 2013-03-04 20:26:41
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podajcie w ogłoszeniu widełki lub zatrudnijcie firmę headhunterską.
    > Chcecie zaoszczędzić, to wywieście ogłoszenie pod dziekanatem.

    Mario WszystkoLepiejWiedzący ... a wystarczyło przeczytac wątek, zeby nie
    łapać się na ulubione powiedzenie Forresta Gumpa ...

    EOT

    @

  • 23. Data: 2013-03-04 20:51:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-04 20:26, Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mario WszystkoLepiejWiedzący ... a wystarczyło przeczytac wątek, zeby nie
    > łapać się na ulubione powiedzenie Forresta Gumpa ...

    Czytałem wątek i nie dowiedziałem się nic o warunkach płacowych. Nie
    twierdzę jak by było tylko jakie odczucia miąłby ktoś potencjalnie
    zainteresowany. A ty z kolei zabawny jesteś z tym zdziwieniem, że w
    dobie kryzysu, przy takim bezrobociu nie było chętnych. Po prostu tak
    przedstawiona oferta była niepoważna.

    --
    pozdrawiam
    MD