  • 11. Data: 2010-02-25 09:18:34
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    news:hm5ab3$8n1$1@news.onet.pl...
    >> I pompy wody też :-)
    >
    > No sie wie :-)

    Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)

    --
    Pozdrawiam VWojtas

  • 12. Data: 2010-02-25 09:27:46
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał

    > Terrano II 2,7 TD

    Dokladnie. Silnik ten jest niezwykle trwaly i niezawodny.
    Kola rozrzadu maja zeby skosne dzieki czemu pracuje on
    bardzo cicho, slychac tylko delikatny gwizd. To jeden z
    najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
    Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika
    TD42Ti...
    Poziom PMS rosnie z kazdym miesiacem - co widac w postach
    powyzej. Nie chodzi mi tu o Ciebie, lecz o medrcow
    zabierajacych glos powyzej.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-02-25 09:29:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)

    Wiesz, może to była jakaś sugestia.....
    Nie to, żebym się czepiał ...... :-)

    Druch Borygo

  • 14. Data: 2010-02-25 09:37:54
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    vwojtas pisze:
    > Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    >>
    > Wiesz nie każdy to wie, kiedyś na zlocie dostałem jako nagrodę borygo :-)

    Nagrody rozdziela sie w niedziele, a w niedziele to z groszem krucho...
    twoj wyglad musial zainspirowac darczynce... ;)

    MarcinJM

  • 15. Data: 2010-02-25 09:59:49
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Miki wrote:
    > Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
    > rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
    > zębatymi.
    > Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
    > Pozdrówka
    > Miki

    Zdaje się, że VW Transporter T5 2.5 TDI.

  • 16. Data: 2010-02-25 10:58:40
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
    > Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika

    ani jeden ani drugi swietny nie jest

  • 17. Data: 2010-02-25 12:27:43
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2010-02-25 10:58, peter pisze:
    ..

    > ani jeden ani drugi swietny nie jest

    mógłbyś uzasadnić ?

    ja mam 2002 rok przejechane 265kkm kupiony w 2004 przez mojego ojca z
    przebiegiem 60kkm i o d tego czasu oprócz wymian oleju przy silniku nic
    się nie robi.

    Pozdrawiam Tomek

  • 18. Data: 2010-02-25 14:40:42
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Hinek pisze:
> [...]
    > najbardziej udanych silnikow Nissana. To silnik TD27Ti.
    > Jest to skrocona o 2 cylindry wersja kultowego silnika

    Zdaje sie, ze nie bylo takiego silnika byl TD42
    Wiesz, fiat 126p mial skrocona do 2 cylindrow wersje silnika wyczynowego
    Lancia ;)

    Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
    Taka jest moja opinia jako wieloletniego uzytkownika parcha 3.3, jak i
    innych uzytkownikow patroli, ktorych znam.
    Nie twierdze, ze to prawda objawiona :)

    MarcinJM

  • 19. Data: 2010-02-25 15:17:27
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał

    > Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2

    Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
    ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
    Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
    powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2010-02-25 15:30:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Hinek pisze:
> [...]
    > Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
    > powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2

    No 2.8 racyja, tak jak 3.3 to wlasciwie 3.2 :)
    Ale przeciez my, dzentelmeni nie bedziemy sie klocili o setke, kiedy tu
    sie o 3 litry rozchodzi ;)

    Niby te glowice pekaly, ale jakos niewielu znam, ktorym pekla. Owszem,
    znaja oni kogos, kto zna kogos komu pekla, ale tak "osobiscie" to nie
    bardzo.
    Tak samo jak moj 2.6 w trooperze mial nie wytrzymac "bo glowica". Ma 356
    tysi najechane, z czego ok 70 na LPG. I nic. Skubaniec nawet oleju nie
    zre w widoczny sposob.

    MarcinJM