  • 31. Data: 2010-02-25 22:01:03
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał

    > no wlasnie czytam od lat.

    Widocznie nieuwaznie..
    :]

    --
    Hinek

  • 32. Data: 2010-02-26 07:11:28
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hm5ct2$f0d$1@news.onet.pl...

    > Nagrody rozdziela sie w niedziele, a w niedziele to z groszem krucho...
    > twoj wyglad musial zainspirowac darczynce... ;)

    Ale ja byłem tchrzezwiusieńki, hep :-)

  • 33. Data: 2010-02-26 07:20:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    vwojtas pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale ja byłem tchrzezwiusieńki, hep :-)

    No wlasnie. ;)

    MarcinJM

  • 34. Data: 2010-02-26 08:18:25
    Od: Miki <m...@g...com>

    > Czemu sobie nie wstawisz normalnej V6 3,2 litra jak w A6 daj ?
    > Albo we sobie silniczek z jakiej Acury TL - moja ma 286 koni
    > przy 3,5 litra V6 :-)

    Dużo jeżdżę (rocznie 50 kkm+) i jak na razie to właśnie pierwsze A6
    sprawdza się prawie idealnie: zawieszenie nie do zdarcia, niedrogie
    części, mało pali (średnio wychodzi 6.5 L), a silnik ma dosyć mocy,
    żeby w razie potrzeby przycisnąć (może 140 koni to nie rewelacja, ale
    więcej nie potrzeba)
    Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do
    szału - trzeba rozebrać cały przód - zderzak, pas przedni, chłodnice
    wody i klimy. Wstawienie innego silnika z paskiem nic nie zmieni.

    > p.s. VW Turek ma tak ma o koni?? To troch wstyd jak na SUVa...

    Pewien znajomy kierowca tego autka z tym silnikiem określił go bardzo
    trafnie:
    "Jedzie jak ciężarówka, Starem się lepiej jeździło"

    Pozdrówka
    Miki

  • 35. Data: 2010-02-26 10:21:56
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    >Użytkownik "Miki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    qz.googlegroups.com...
    >Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
    rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
    zębatymi.
    >Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?

    Nizbyt współczesne, niestety... ale miała to Warszawa M20 - pierwsza z
    produkowanych Warszaw. Silnik dolnozaworowy z wałkiem napędzanym przekładnią
    zębatą. Potem miał to Żuk, Nysa, Tarpan, napędzane tym samym silnikiem...
    Kawał historii...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/M20_%28silnik%29

    Tomek

  • 36. Data: 2010-02-26 23:54:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miki" <m...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > części, mało pali (średnio wychodzi 6.5 L), a silnik ma dosyć mocy,
    > żeby w razie potrzeby przycisnąć (może 140 koni to nie rewelacja, ale

    Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto.

    Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja
    droższa ma silnik 4,2 litra V8 co ma 330 koni. Wtedy dopiero jest fajnie...
    :-)

    Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula.

    > Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do
    > szału - trzeba rozebrać cały przód - zderzak, pas przedni, chłodnice
    > wody i klimy. Wstawienie innego silnika z paskiem nic nie zmieni.

    No nie wiem... ten V6 3,2 litra to bardzo porządny silnik.

    > Pewien znajomy kierowca tego autka z tym silnikiem określił go bardzo
    > trafnie:
    > "Jedzie jak ciężarówka, Starem się lepiej jeździło"

    Mało jest SUVów dla amatorów dynamicznej jazdy...
    Do tego wciąż osobówki górą.

  • 37. Data: 2010-02-27 14:07:42
    Od: "Miki" <m...@g...com>

    > Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto.

    Eee, nie przesadzajmy. A6/C4 z 2.5 TDI ma całe 1460 kg

    > Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja
    > droższa ma silnik 4,2 litra V8 co ma 330 koni. Wtedy dopiero jest
    > fajnie... :-)

    Jak będziemy zarabiać tyle co w usa i paliwo też będzie w amerykańskich
    cenach to sobie sprawie takie autko.
    Ale na razie mamy tylko pro-amerykański rząd.

    > Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula.

    Fabryczne 9.8s do 100 nie jest może szczytem, ale na moje potrzeny
    wystarczy.

    Pozdrówka
    Miki

  • 38. Data: 2010-02-28 04:58:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miki" <m...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Ale na razie mamy tylko pro-amerykański rząd.

    > Fabryczne 9.8s do 100 nie jest może szczytem, ale na moje potrzeny

    No... prawie tyle co w polonezie... :-(