  • 31. Data: 2023-03-02 01:10:25
    Temat: Re: S/PDIF -> USB
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-01, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    295x/images/pl/webpage_14/leogiiao/element_173/20230
    228_170457.jpg

    > Telewizor ma Toslink, HDMI RCA.
    > No ale ten dekoder na tym miniDin9 ma audio.
    >
    > Tak więc... spróbuję podłączyć przez to gniazdo do jack-a 3,5 i do kompa.
    >
    > Ten miniDIN podobny do gniazd od myszy i klawiatury, ale niestety to nie
    > to samo, jest ciut większe.

    Ps/2 ma też grubsze piny ZCP. Ty potrzebujesz 9-cio pinowego s-video.
    ZC czytam jeśli chodzi o przyporządkowanie, tam jest wolna amerykanka
    więc pewnie najlepiej by było zdobyć taki wtyk i samemu dolutować
    resztą.

    Nb. tę kartę audio usb z toslink in/out co namiary wkleił Ci wcześniej
    heby, sprawdziłem ją (bo też mam) no i ciągnie sygnał po toslink-in
    przynajmniej z mojego TV. A jest on dość nowy, a i sprawdziłem na
    Disney+, więc jakby coś miałoby być nasrane z SCMS to niechybnie by
    było. Tak, że wydaje się, że masz też i tę opcję.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2023-03-02 12:15:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > ZC czytam jeśli chodzi o przyporządkowanie, tam jest wolna amerykanka
    > więc pewnie najlepiej by było zdobyć taki wtyk i samemu dolutować

    Tak zrobiłem. Jak tylko dotrze to polutuję i się pochwalę.

> [...]
    > Disney+, więc jakby coś miałoby być nasrane z SCMS to niechybnie by
    > było. Tak, że wydaje się, że masz też i tę opcję.

    Dziękuję za fatygę, zobaczę jak po analogu będzie słychać.

    Robert

  • 33. Data: 2023-03-02 17:47:06
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > SPDIF ma w standardzie SCMS więc jak najbardziej może mieć. Pytanie
    > czy jest to praktykowane.

    No popatrz - pomyliłem się. :)

    Adam Górski