  • 1. Data: 2009-03-13 13:48:35
    Temat: SAM9-L9260 nandflash i BBT (bad block table)
    Od: Mariusz Koniarz <m...@w...pl>

    Witam.

    Na płytce Olimex'a SAM9-L9260 po uruchomieniu programatora SAM-BA przez
    przypadek uruchomiłem polecenie
    "Scrub NandFlash"
    co powoduje wykasowanie całej pamięci flash razem z "bad block table"
    które jest ustawiane podobno przez producenta.

    Od tego momentu nie mogę uruchomić żadnego sensownego programu, bo
    wywala błąd przy kopiowaniu z nand do ram.
    Daje się wgrać tylko bootloadera (u-boot 1.3.4)

    Gdzieś widziałem na sieci polecenie dla u-boota "nand createbbt" ale
    tego polecenia nie ma w oficjalnym u-boot a łatki na źródła ani binarki
    nie znalazłem.

    Czy jest jakiś sposób na odbudowanie tego BBT lub jakieś obejście
    uszkodzonych bloków,
    czy muszę wymienić kość pamięci?

    Mariusz.

    ---
    Kto pyta jest głupcem przez 5 minut, kto nie pyta jest głupcem przez
    całe życie