  • 1. Data: 2009-03-13 10:39:51
    Temat: inverter do sony vaio
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Hi,
    Mam ci ja Sony Vaio i padniety w nim inwerter (mam nadzieje).
    Model VGN-FS295VP (PCG - 7A1M)
    Poki co nigdzie nie widze do takiego modelu.
    Ktos sie moze orientuje z jakiego innego modelu mozna podmienic ?

    pozdrawiam

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 2. Data: 2009-03-13 11:49:14
    Temat: Re: inverter do sony vaio
    Od: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 11:39:51 +0100, Pelos napisał(a):
    > Mam ci ja Sony Vaio i padniety w nim inwerter (mam nadzieje).
    > Model VGN-FS295VP (PCG - 7A1M)
    > Poki co nigdzie nie widze do takiego modelu.
    > Ktos sie moze orientuje z jakiego innego modelu mozna podmienic ?

    A mam w domu jakiś co mu matryca wysiadła, sprawdzę co on za jeden, może
    znajdzie się dla niego zastosowanie...

    Marcin Stanisz

    "A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
    Terry Pratchett, "Truth"

  • 3. Data: 2009-03-13 18:28:39
    Od: Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 12:49:14 +0100, Marcin Stanisz napisał(a):

    > A mam w domu jakiś co mu matryca wysiadła, sprawdzę co on za jeden, może
    > znajdzie się dla niego zastosowanie...

    Bu, PCG-GR390 (na spodzie napisano PCG-884L).