  • 31. Data: 2021-04-28 07:34:54
    Temat: Re: SUf słuszny kierunek?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-04-2021 o 18:21, Irokez pisze:

    > Nie wiem jakiego wzrostu jesteś,

    187 cm.

    >ale w kaszkaju nie odczułem w ogóle
    > tego problemu.

    A fotel dawałeś na maksa w górę?

    >Może kwestia auta.

    Może.
    Pamiętam na przykład 3008 - szklany dach ewidentnie mi przeszkadzał.
    Kilka innych aut również - ale już nie kojarzę których, bo trochę ich było.

  • 32. Data: 2021-04-28 17:09:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-28 o 07:34, Cavallino pisze:

    > 187 cm.

    Czyli w butach mam tyle samo.

    > A fotel dawałeś na maksa w górę?

    Nie wiem czy to było maks. Ale nisko też nie lubię też siedzieć i
    ustawiam fotel względnie wysoko aby widzieć też przed maską a nie samą
    maskę.
    Patrzę właśnie na fotki jakie sobie robiliśmy (10 godzin w niemieckich
    korkach i objazdach po wioskach dawało nam wieczorem już znać ;) a do
    domu 3 godziny jeszcze) i tak oceniając wysokość czoła plus włosy, mam z
    10cm luzu spokojnie nad głową.

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2021-04-28 17:43:13
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Irokez w

    > Czyli w butach mam tyle samo.

    Tam w butach, możesz pójść do szewca, żeby zelówki ściął, ale...

    Tobie to fryzura raczej przeszkadza, fryzjerzy otwarci już kilka dnim zamó
    cięcie irokeza na skina :)

    MSPANC
    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2021-04-29 09:25:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zawsze sobie wyobrażam przechodzących obok mojego auta kiboli.
    BTW tylną szybę w Poldolocie mi wtłukli :-(

    -----

  • 35. Data: 2021-04-29 09:26:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to fajna sprawa, coś jak majtki modelujące ;-)

    -----