  • 11. Data: 2021-04-25 14:30:02
    Temat: Re: SUf słuszny kierunek?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-25-kwietnia-2021 o 13:10, Michal Jankowski pisze:
    > przysuwają tak blisko, że wsiąść bym nawet nie mógł

    Ja mam dokładnie odwrotnie.
    Tylko... Po co ta dyskusja?
    Wątkotwórca nie wie że w internetach jutubują tylko ułomni ludzie którzy
    nic w życiu nie potrafią robić/zarabiać ;-)
    Ten akurat to KARAKAN.

  • 12. Data: 2021-04-25 18:09:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Apr 2021 12:08:59 +0200, Michal Jankowski

    > Kiedyś
    > były sygnalizatory za skrzyżowaniem, ale jakiś idiota kazał pokasować.

    Za to nakazał montować mniejsze, z boku, niżej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2021-04-25 19:44:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.04.2021 o 12:08, Michal Jankowski pisze:
    > Ja to mam (we Fabii :), ale nie tylko) inny problem - stojąc na
    > pierwszego nie widzę sygnalizacji świetlnej, bo mi dach zasłania. Kiedyś
    > były sygnalizatory za skrzyżowaniem, ale jakiś idiota kazał pokasować.

    No to wytnij dach.

  • 14. Data: 2021-04-25 20:33:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2021 o 18:09, Myjk pisze:
    > Sun, 25 Apr 2021 12:08:59 +0200, Michal Jankowski

    > Za to nakazał montować mniejsze, z boku, niżej.

    Raz na 100 skrzyżowań.

    MJ

  • 15. Data: 2021-04-25 20:36:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-25 o 07:49, Peter pisze:
    > zobaczcie na to ujęcie w środku z boku w samochodzie SUf
    > https://www.youtube.com/watch?v=_8d3mD5n_qU&t=250s
    >
    > przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza
    >
    > niedługo to samochody będą miały tylko peryskop jak w czołgu
    >

    > och tęsknię za W169 3D do miasta

    Dostałem Nissana kaszkaja z wypożyczalni.
    Miał kamery przód, tył, pod lusterkiem lewym i prawym. Na ekranie sobie
    patrzysz co masz dookoła, bo podczas parkowania tragedia. Zresztą nie
    tylko. Jak jedziesz po autostradzie i się zbliżysz za bardzo lewym
    bokiem do krzaków na pasie zieleni to alarmuje, każdą stroną alarmuje,
    bo za dużo nie widzisz. W mieście jak skręcałem w prawo to prawie
    wstawałem z fotela żeby zobaczyć czy kogoś z chodnika nie zgarniam (a
    mam 186cm). I co chwilę "czy tu się zmieszczę"?

    Ogólnie po ponad 1500km jazdy fajny ten kaszkaj, szkoda że silniki małe,
    ten 1.5dCI nawet po mieście jeździ ale w na autostradzie brakuje
    zwłaszcza niemieckiej. No i bagażnik mały, ale na zakupy do Biedronki
    akurat. Szklany dach miodzio pod wieczór jak sobie otworzysz.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2021-04-25 20:53:54
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

    > Ja to mam (we Fabii :), ale nie tylko) inny problem - stojąc na
    > pierwszego nie widzę sygnalizacji świetlnej, bo mi dach zasłania. Kiedyś
    > były sygnalizatory za skrzyżowaniem, ale jakiś idiota kazał pokasować.

    I masz jeszcze inny problem: nie potrafisz zatrzymać się tak, żeby widzieć
    sygnalizatory.

    No cóż Michale, chyba pora odda ć PJ ;P

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2021-04-25 22:49:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.04.2021 o 20:36, Irokez pisze:
    > Szklany dach miodzio pod wieczór jak sobie otworzysz.

    raz za własne ciężko zarobione pieniądze dałem sobie zrobić szybredach.
    To był jedna z najgorszych decyzji. jakie w nim widzisz plusy? (po za
    możliwością spoglądania przezeń na sygnalizator świateł)

    ToMasz

  • 18. Data: 2021-04-26 10:09:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-25 07:49, Peter wrote:
    > zobaczcie na to ujęcie w środku z boku w samochodzie SUf
    > https://www.youtube.com/watch?v=_8d3mD5n_qU&t=250s
    >
    > przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza

    stawiam że po prostu na potrzeby nagrania ma kierownicę maksymalnie do
    góry a fotel do tyłu i w dół, dalej kiedy jedzie ma zupełnie inne ustawienia

  • 19. Data: 2021-04-26 12:18:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przy klimie faktycznie szyberdach robi się ciekawostką.
    Ale na długiej trasie i nie w sznurze spalin możesz sobie zrobić odmianę - raz klima,
    raz szyberdach uchylony, a na chwilę cały
    rozsunięty ;-)
    Tych szklanych to już nie rozumiem, bo w łepetynę grzeje jak w akwarium.

    -----

  • 20. Data: 2021-04-26 19:29:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Apr 2021 20:33:00 +0200, Michal Jankowski

    > Raz na 100 skrzyżowań.

    Konkretnie to tam gdzie jest to konieczne. Jak nie ma, znaczy widać
    sygnalizatory. Jak faktycznie nie widać, to wypada zgłosić. Zgłosiłeś?

    --
    Pozdor
    Myjk