  • 21. Data: 2021-04-26 20:02:30
    Temat: Re: SUf słuszny kierunek?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.04.2021 o 19:29, Myjk pisze:
    > Sun, 25 Apr 2021 20:33:00 +0200, Michal Jankowski

    > Konkretnie to tam gdzie jest to konieczne. Jak nie ma, znaczy widać
    > sygnalizatory. Jak faktycznie nie widać, to wypada zgłosić. Zgłosiłeś?

    Zbudujmy polskę naszą krwią i potem. Tak, potem, nie teraz.

  • 22. Data: 2021-04-27 07:33:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-04-2021 o 19:29, Myjk pisze:
    > Sun, 25 Apr 2021 20:33:00 +0200, Michal Jankowski

    > Konkretnie to tam gdzie jest to konieczne.

    Może u Ciebie.
    W Poznaniu kojarzę tylko 1 miejsce, z takim sprzętem.

    >Jak nie ma, znaczy widać
    > sygnalizatory. Jak faktycznie nie widać, to wypada zgłosić. Zgłosiłeś?

    Na żadnym nie widać, jak podjadę blisko.
    Wszystkie mam zgłaszać?

    Mam co robić w życiu.

  • 23. Data: 2021-04-27 16:51:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-25 o 22:49, ToMasz pisze:

    > raz za własne ciężko zarobione pieniądze dałem sobie zrobić szybredach.
    > To był jedna z najgorszych decyzji. jakie w nim widzisz plusy?  (po za
    > możliwością spoglądania przezeń na sygnalizator świateł)

    To nie szyber tylko szklany dach. Nie otwiera się, nie kapie woda.
    Chyba źle się wyraziłem z tym "otworzysz". Chodziło o odsunięcie
    podsufitówki. Jak jest zamknięta niczym nie różni się od zwykłego z
    blaszanym dachem. Nikt z pasażerów nie zauważył przez 2000km że jest
    szklany dach.
    Wracając pod wieczór z wyjazdu, jadąc w słoneczku przez las i ładne
    Niemieckie wioski, odsunięcie dachu daje taki efekt.. odprężenia.
    Czujesz się jak na wycieczce.

    A praktycznie? ot taki bajer :)

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2021-04-27 17:30:19
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Dostałem Nissana kaszkaja z wypożyczalni.
    > Miał kamery przód, tył, pod lusterkiem lewym i prawym. Na ekranie sobie
    > patrzysz co masz dookoła, bo podczas parkowania tragedia. Zresztą nie
    > tylko. Jak jedziesz po autostradzie i się zbliżysz za bardzo lewym
    > bokiem do krzaków na pasie zieleni to alarmuje, każdą stroną alarmuje,
    > bo za dużo nie widzisz. W mieście jak skręcałem w prawo to prawie
    > wstawałem z fotela żeby zobaczyć czy kogoś z chodnika nie zgarniam (a
    > mam 186cm). I co chwilę "czy tu się zmieszczę"?

    no właśnie o to chodzi, podnosimy linie okien maski po to żeby to
    "wyglądało" a brak widoczności zastępujemy peryskopami (czytaj kamerami)

    opel mokka, itd wiele innych

    totalny bezsens, ja cały czas o samochodach miejskich

    ilość nagrań na YT gdzie suv zawinął na zakręcie jakąś ofiarę - zatrważa

  • 25. Data: 2021-04-27 17:31:42
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-04-26 o 10:09, m4rkiz pisze:

    > stawiam że po prostu na potrzeby nagrania ma kierownicę maksymalnie do
    > góry a fotel do tyłu i w dół, dalej kiedy jedzie ma zupełnie inne
    > ustawienia

    na nagraniu nie widać żeby miał na tyle luzu nad głową aby podnieść
    siedzenie wyżej i jechać komfortowo

  • 26. Data: 2021-04-27 17:58:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-04-2021 o 16:51, Irokez pisze:

> [...]
    > Chyba źle się wyraziłem z tym "otworzysz". Chodziło o odsunięcie
    > podsufitówki. Jak jest zamknięta niczym nie różni się od zwykłego z

    Różni się - zabiera dużo miejsca na głowę.
    Do tego stopnia że podnosząc fotel max do góry (tak lubię), w wielu
    autach ze szklanych dachem się nie mieszczę.

  • 27. Data: 2021-04-27 18:21:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-27 o 17:58, Cavallino pisze:

    > Różni się - zabiera dużo miejsca na głowę.
    > Do tego stopnia że podnosząc fotel max do góry (tak lubię), w wielu
    > autach ze szklanych dachem się nie mieszczę.

    Nie wiem jakiego wzrostu jesteś, ale w kaszkaju nie odczułem w ogóle
    tego problemu. Może kwestia auta. Przesadnie gruby to ten sufit nie
    jest, śmiem twierdzić że dużej różnicy do zwykłej podsufitówki nie ma:
    https://www.youtube.com/watch?v=eegxR3pugt0

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2021-04-27 19:36:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.04.2021 o 18:21, Irokez pisze:

> [...]
    > tego problemu. Może kwestia auta. Przesadnie gruby to ten sufit nie
    > jest, śmiem twierdzić że dużej różnicy do zwykłej podsufitówki nie ma:

    A po co to właściwie jest zasuwane?

  • 29. Data: 2021-04-27 21:09:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-27 o 19:36, ii pisze:

    > A po co to właściwie jest zasuwane?

    Aby nie siedzieć w szklarni jak słońce świeci.

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2021-04-27 23:14:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.04.2021 o 21:09, Irokez pisze:

    > Aby nie siedzieć w szklarni jak słońce świeci.

    Hehe, no tak