  • 41. Data: 2020-11-06 13:54:44
    Temat: Re: Seksizm
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 06 Nov 2020 13:07:08 +0100, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Ja ja natürlich.
    > Muzułmanie domagają się oddania opustoszałych kościołów na meczety
    > (bo sa im potrzebne).
    > Później nauczą Jacka i innych szacunku do tradycyjnych wartości, religii ...

    Ja o krowie ty o rowie. Systematycznie maleje w Europie odsetek ludzi
    definiujących się jako chrześcijanie. Zaprzeczysz? A muzułmanie to
    mniejszość. Jak potrzebują budynku to im dać. W ciągu kilkudziesięciu
    lat się zasymilują a wielu porzuci religię w ślad za otoczeniem. Proces
    taki było widać na przykładzie mniejszości żydowskiej w 18-19 wieku czy
    na początku 20.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 42. Data: 2020-11-06 21:05:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    yabba wrote:

    > Po uruchomieniu wglądu w NFZ w historię porad lekarskich, podobno
    > niektórzy mężczyźni znajdowali na swoich kontach wizyty u ginekologa.

    Przy problemach z płodnością takie wizyty to nic dziwnego.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 43. Data: 2020-11-08 21:43:56
    Od: yabba <...@...pl>

    > Przy problemach z płodnością takie wizyty to nic dziwnego.

    Chodziło o wizyty, które się nie odbyły i miały małe prawdopodobieństwo
    zaistnienia. Pacjenci, którzy kwestionowali zapisy ze swojej historii
    pacjenta, na pewno pamiętaliby, że byli u nietypowego specjalisty. Były
    to pomyłki we wprowadzanych danych lub ewidentne naciąganie NFZ.
    Sam słyszałem o przypadkach zwolnienia L4 od ginekologa lub pediatry, bo
    akurat taki specjalista był na dyżurze.

    yabba

  • 44. Data: 2020-11-08 22:03:53
    Od: m...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Jak potrzebują budynku to im dać.

    Jak masz coś do oddania, nie pisz tylko oddaj.

  • 45. Data: 2020-11-09 20:16:39
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 08.11.2020 o 21:43, yabba pisze:
    > Sam słyszałem o przypadkach zwolnienia L4 od ginekologa lub pediatry, bo
    > akurat taki specjalista był na dyżurze.

    Ja dostałem zwolnienie od ginekologa w czasie epidemii grypy. Wizyta
    domowa, wszyscy domownicy leżą, powiedział, że nie będzie badać bo jest
    ginekologiem, popytał, wypisał recepty i zwolnienia. A od laryngologa
    mam badania na prawo jazdy, akurat dobrze bo mam odwieczny problem z g
    ardłem ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl