  • 11. Data: 2020-10-27 21:55:50
    Temat: Re: Seksizm
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Oct 2020 18:00:00 +0100, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > A jest zakaz?

    Ale mógłby być.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2020-10-28 05:57:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-10-27 o 17:02 +0100, Jacek Maciejewski napisał:

    > Niestety są. Ciebie to oczywiscie nie dotyczy albowiem ty urodziłeś
    > dwóch ślicznych bobasów, wykarmiłeś własną piersią i dopchałeś do
    > samodzielności, w międzyczasie sprzątając i gotując. Podczas gdy
    > twoja żona robiła karierę uniwersytecką i zarabiała krocie jako
    > przezes spółki (skarbu państwa, of course).

    W tym, co zacytował Paweł, nie było nic o bobasach, karmieniu czy
    sprzątaniu. Czy te rzeczy widnieją w szczegółowych warunkach dot.
    przyznawania tych grantów? Przydałby się link.

    Mateusz

  • 13. Data: 2020-10-28 10:21:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    On 27.10.2020 14:18, Marek wrote:

    >A jest zakaz?

    Zakazu moze i nie ma, ale czy biurokracja pozwoli ?
    Pan jest mezczyzna i nie mozemy rozliczyc takiej uslugi :-)

    J.

  • 14. Data: 2020-10-28 10:50:02
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-10-2020 o 21:55, Marek pisze:

    > Ale mógłby być.

    Jakby był taki zakaz to byłby dyskryminujący.

    yabba

  • 15. Data: 2020-10-28 11:01:12
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 28-10-2020 o 10:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "SW3"  napisał w wiadomości grup

    > Zakazu moze i nie ma, ale czy biurokracja pozwoli ?
    > Pan jest mezczyzna i nie mozemy rozliczyc takiej uslugi :-)

    Po uruchomieniu wglądu w NFZ w historię porad lekarskich, podobno
    niektórzy mężczyźni znajdowali na swoich kontach wizyty u ginekologa.
    Więc biurokracja NFZ do niedawna pozwalała na takie rozliczenia.
    Poza tym zabronienie takich wizyt teraz byłoby dyskryminacją ze względu
    na płeć. :))

    yabba

  • 16. Data: 2020-10-28 14:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >niektórzy mężczyźni znajdowali na swoich kontach wizyty u ginekologa.
    >Więc biurokracja NFZ do niedawna pozwalała na takie rozliczenia.

    Jak nie chcieli, to pozwalala, jakby chcieli - to nie wiadomo :-)

    >Poza tym zabronienie takich wizyt teraz byłoby dyskryminacją ze
    >względu na płeć. :))

    od ginekologa skierowania od POZ bodajze nie trzeba ...

    J.

  • 17. Data: 2020-10-28 21:58:31
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > W tym, co zacytował Paweł, nie było nic o bobasach, karmieniu czy
    > sprzątaniu. Czy te rzeczy widnieją w szczegółowych warunkach dot.
    > przyznawania tych grantów? Przydałby się link.
    >
    > Mateusz

    Proszę bardzo:

    https://www.ncbr.gov.pl/en/programmes/international-
    programmes/iii-edition-of-eea-and-norway-grants/smal
    l-grant-scheme-2020-call/

    oraz w materiałach ze spotkania informacyjnego:

    https://www.ncbr.gov.pl/programy/programy-miedzynaro
    dowe/iii-edycja-funduszy-norweskich-i-eog/konferencj
    eszkolenia/materialy-ze-spotkan/

    P.P.

  • 18. Data: 2020-10-29 11:57:53
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 28.10.2020 o 11:01, yabba pisze:

> [...]
    > Więc biurokracja NFZ do niedawna pozwalała na takie rozliczenia.
    > Poza tym zabronienie takich wizyt teraz byłoby dyskryminacją ze względu

    Ale ginekolog to lekarz.
    Rok temu na jesieni byłem u ginekologa z gardłem bo mnie bolało, do
    internisty kolejka na 3 dni a u niego pusto było.
    Grzecznie wszedłem, zapytałem czy mnie przyjmie, trochę się uśmiechnął
    ale sprawę załatwiłem :)
    Zajrzał do gardła, dał receptę i nie było wielkiego śmiechu.
    Podobno niektórzy panowie z dowodu i PESELa z organami żeńskimi też się
    zdarzają i też mają infekcje itp.
    Są mężczyźni co chcą zmienić płeć.
    Więc NFZ od zawsze dopuszcza wizyty mężczyzn u ginekologa...
    Tak samo jest z wizytami kobiet u urologa...
    Też się zdarzają... i to nawet lekarz ma co wziąć w dłoń :)

    --
    pzdr, j.r.

  • 19. Data: 2020-10-29 11:59:52
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl>

    W dniu 28.10.2020 o 14:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jak nie chcieli, to pozwalala, jakby chcieli - to nie wiadomo :-)

    > od ginekologa skierowania od POZ bodajze nie trzeba ...
    Ginekolog jest bez skierowań, jak jest termin to można z ulicy wejść.
    Wirusolog, stomatolog także.

    --
    pzdr, j.r.

  • 20. Data: 2020-10-29 17:04:53
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 29.10.2020 o 11:57, Jacek R. pisze:
    > Tak samo jest z wizytami kobiet u urologa...
    > Też się zdarzają... i to nawet lekarz ma co wziąć w dłoń

    Urolog to jest lekarz z założenia koedukacyjny.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl