  • 11. Data: 2022-11-10 18:59:19
    Temat: Re: smarkoFUn z sndroSraj 12 jako odtwarzacz dla szwendaczy
    Od: Personalidade??Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Ewa wrote:
    > ale podobno już się ich nie używa, bo

    hahahahahahahahaha

    jest "tego" na terra tony, np. http://bit.do/odtwarzacz_z_wodotryskami
    cena przyzwoita w stosunku do parametrów i możliwości!

    --
    Personalidade Onisciente

    ??

  • 12. Data: 2022-11-10 20:29:07
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: Ewa <E...@c...com>

    > Musisz wyciągnąć to menu spod dolnej krawędzi. Tam są ikonki do wyboru
    > prypadkowego, grania na okrągło, start/stop.
    To wszystko działa. Jednak gdy chcę ograniczyć odtwarzanie do wybranych
    plików, to muszę je skopiować/przenieść do specjalnie utworzonego
    katalogu. To nie jest wygodne. Dodatkowo nie potrafię tego zrobić
    na smartfonie i muszę w tym celu łączyć smartfona z laptopem.
    Czy znasz jakiś sposób na łatwiejsze wybieranie zakresu plików,
    które chcę odtwarzać?
    Na mojej mp3-ce było to banalnie proste, wystarczyło wskazać od - do.
    Co więcej, mogłam nawet wskazać fragment większego pliku i ten
    w kółko odtwarzać, jeśli tak właśnie chciałam.

    Skoro używanie smartfona jako mp3-ki stało się takie powszechne,
    to szkoda, że nikt nie pomyślał o napisaniu pod Androida prostego
    programu, który robiłby tylko to co robiły mp3-ki. Używanie do tego
    celu takiego "kolosa" jak VLC, przeznaczonego do innych celów,
    jest bez sensu. Ale na razie nie mam innego wyjścia.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2022-11-10 20:57:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:636d50e5$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    user Ewa pisze tak:

    > szkoda, że nikt nie pomyślał o napisaniu pod Androida prostego
    > programu, który robiłby tylko to co robiły mp3-ki.

    Android to system zaprojektowany przez debili dla debili.
    Wikła i tresuje użytkownika na swoje aplikacje typu baza muzyki,
    przeszukiwanie, katalogowanie.

    np Android nie wie co to plik *.url

    W VLC wchodzę na kartę SD i klikam pierwszą muzyczkę.mp3
    zaczyna grać. Potem zaznaczam długim pacnięciem następne utwory.
    Pojawia się trójkąt + i nim dodaje te utwory do listy.

    Można chodzić po telefonie i po karcie sd i dodawać tak nastepne mp3
    Na koniec mozna taką playliste zapisać pod swoja nazwa np hity.pls

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2022-11-10 21:02:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2022 20:29:07 +0100, Ewa napisał(a):

    > Czy znasz jakiś sposób na łatwiejsze wybieranie zakresu plików,
    > które chcę odtwarzać?

    Zasadniczo nie. Też grupuję pliki korzystając z desktopa :) Kontentuję
    się tym co wiem. Ale w VLC jest opcja tworzenia list odtwarzania,
    przyjrzyj się, może się nada.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-11-10 22:06:28
    Od: Ewa <E...@c...com>

    > Zasadniczo nie. Też grupuję pliki korzystając z desktopa :) Kontentuję
    > się tym co wiem. Ale w VLC jest opcja tworzenia list odtwarzania,
    > przyjrzyj się, może się nada.

    Znalazłam jeszcze dodatkowe możliwości. Gdy podczas odtwarzania
    wyciągnę menu spod dolnej krawędzi i nacisnę w prawym górnym
    rogu ekranu trzy kropki w pionie, to pokazuje się rozbudowane menu:
    - wyłącznik czasowy
    - prędkość odtwarzania
    - skocz do czasu
    - korektor graficzny
    - zakładki
    - powtórzenie A-B
    - zapisz listę odtwarzania
    - controls settings
    - porady odtwarzacza dźwiękowego
    - porady listy odtwarzania
    Po naciśnięciu na "powtórzenie A-B" pokazuje czerwony napis: USTAW PUNKT
    POCZĄTKOWY, a potem USTAW PUNKT KOŃCOWY. Jeszcze mi nie zadziałało,
    ale będę próbować dalej.
    Natomiast działa "prędkość odtwarzania", przyspieszenie lub
    spowolnienie. Spowolnienie może się przydać przy odtwarzaniu nagrania
    w jęz. obcym.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 16. Data: 2022-11-10 22:20:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.11.2022 o 20:57, PiteR pisze:

    > np Android nie wie co to plik *.url

    I bardzo, kurwa, dobrze :)
    Spierdolenie umysłu objawia się nadmierną potrzebą skojarzenia
    rozszerzeń z programem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2022-11-10 22:22:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2022 22:06:28 +0100, Ewa napisał(a):

    > - powtórzenie A-B

    Ale to tylko w ramach jednego utworu, niestety. I dzięki za łatwy dostęp
    do korektora :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2022-11-11 14:17:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.11.2022 o 08:03, Ewa pisze:

    > Mam kilka aplikacji Samsunga, jak np. "Samsung Health". Samo się
    > zainstalowało, nawet nie wiem kiedy. "Samusng Music" nie mam.
    > Jak to doinstalować?

    Zainstalować można tak samo, jak wszystkie inne aplikacje. Najprościej:
    wejść do "Galaxy Store" lub "Sklep Play", wyszukać "Samsung Music" i
    kliknąć "zainstaluj".

    --
    -
    Akarm

  • 19. Data: 2022-11-11 14:23:08
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 11.11.2022 o 14:17, Akarm pisze:

    > Zainstalować można tak samo, jak wszystkie inne aplikacje. Najprościej:
    > wejść do "Galaxy Store" lub "Sklep Play", wyszukać "Samsung Music" i
    > kliknąć "zainstaluj".

    Czy stosowanie "Samsung Music" jako mp3-ki ma jakąś przewagę
    nad używaniem w tym celu programu VLC?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 20. Data: 2022-11-11 14:30:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Zainstalować można tak samo, jak wszystkie inne aplikacje. Najprościej:
    > wejść do "Galaxy Store" lub "Sklep Play", wyszukać "Samsung Music" i
    > kliknąć "zainstaluj".

    Nie wiem, jak w innych programach do słuchania muzyki, ale tylko w
    "Samsung Music" mam dostosowanie głośności poszczególnych pasm (w moim
    przypadku chodzi głównie o wyższe częstotliwości) do moich uszu. Można
    sobie ustawić dla wielu różnych słuchawek.
    Takie badanie, jak w komorze dźwiękoszczelnej u audiologa.

    --
    -
    Akarm