  • 11. Data: 2012-08-02 09:34:15
    Temat: Re: Sobota
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-02 08:28, d...@w...pl pisze:

    > Dla mnie twoja jazda na skuterze jest rownie interesujaca co podnieta tworcy watku

    To po co piszesz w tym wontku chlopczyku ?

    > ale skoro sa tacy ktorzy tego potrzebuja to opisz im swoje doznania.

    Fajnie sie czyta ze ktos jezdzi, a nie tylko brandzluje sie na preclu.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 12. Data: 2012-08-02 11:43:08
    Od: ditron <t...@g...com>

    On Thursday, August 2, 2012 9:34:15 AM UTC+2, Roman Niewiarowski wrote:
    > To po co piszesz w tym wontku chlopczyku ?
    Tak jakby z tego samego powodu:
    > Ale czym właściwie chciałeś wzbogacić czeluści Usenetu?

    > Fajnie sie czyta ze ktos jezdzi, a nie tylko brandzluje sie na preclu.
    ok tak wiec jak pisalem rownie interesujaca do poczytania moze byc przygoda "syna" na
    skuterze...

    Ja tez przeczytalem tekst autora i choc ten nie przypadl mi do gustu to chetnie
    poczytam jak heikhel - syn jeździ skuterem. Moze ten (h. syn) tym razem mnie
    zainspiruje...

  • 13. Data: 2012-08-02 14:37:39
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:43, ditron pisze:
> [...]
    poczytam jak heikhel - syn jeździ skuterem. Moze ten (h. syn) tym razem mnie

    Mógłbyś się zdziwić, bo choć pierwszej książki jeszcze nie skończyłem
    pisać, to recenzje za fragmenty zbieram zaskakująco dobre, a wczoraj
    przeżyłem naprawdę niezłą przygodę z udziałem (tu wyjątek:) Panów
    Policjantów (był pościg!). Lecz niestety - by nie narobić Im i sobie
    dziadostwa, nie opiszę na tej grupie całości. Choć jedno mogę stwierdzić
    na pewno - nawet na motorowerze idzie nieźle polatać i dostać większego
    zastrzyku adrenaliny niż na szpitalnym oddziale ratunkowym, strzykawką
    prosto w serce. :)

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 14. Data: 2012-08-02 14:42:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 14:37, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > na pewno - nawet na motorowerze idzie nieźle polatać i dostać większego
    > zastrzyku adrenaliny niż na szpitalnym oddziale ratunkowym, strzykawką

    PS - Nie było żadnego łapownictwa. Choćbym chciał, to karty kredytowej
    raczej by nie przyjęli. :)

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 15. Data: 2012-08-03 08:34:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-02 14:42, $heikh el $hah pisze:

    > PS - Nie było żadnego łapownictwa. Choćbym chciał, to karty kredytowej
    > raczej by nie przyjęli. :)

    oooo jaaaaaa...
    masz karte kredytowa?!
    dasz dotknac??

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2012-08-03 09:49:11
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > Ale czym właściwie chciałeś wzbogacić czeluści Usenetu?

    A czym ty je wzbogacasz?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 17. Data: 2012-08-03 16:29:12
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    > A czym ty je wzbogacasz?

    Przeciez napisal - karta kredytowa.

    Aaaa! I opowiesciami jaki jest zajebisty, bo mu dali zakaz prowadzenia
    pojazdow mechanicznych.

    I jeszcze prostowaniem nas wszystkich, ze skuter to motocykl, tylko dla
    takich lekkich waginosceptykow, uzywajacych samoopalacza.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 18. Data: 2012-08-03 16:45:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > oooo jaaaaaa...
    > masz karte kredytowa?!
    > dasz dotknac??

    Jeśli masz córkę 15+ i się odwdzięczysz, to czemu nie?

    --
    ???$ ?? ?????$
    !???? - ????? ?(?.o)? ? ???

  • 19. Data: 2012-08-04 08:09:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-03 16:45, $heikh el $hah pisze:

    > Jeśli masz córkę 15+

    A co, Twoj facet jest bi czy szukasz psiapsiuły?

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2012-08-04 10:10:35
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Ivam <f...@p...fm> wrote:

    > Aaaa! I opowiesciami jaki jest zajebisty, bo mu dali zakaz prowadzenia
    > pojazdow mechanicznych.

    A dali? Po pijaku jechał?