  • 21. Data: 2023-02-10 18:09:17
    Temat: Re: Spaliło się 10 elektryków...
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.02.2023 o 00:14, io pisze:

    > A co mnie obchodzi jakie brednie Ty pisałeś. Piszę o tym co jest
    > oczywiste, że nie wszystko się kończy ze starości. Niektóre jest wadliwe
    > od początku i nim się zestarzeje kończy się. I Ty g..o wiesz o tym jak
    > jest w przypadku elektryków.

    Nie wiem bo nie posiadam elektryka, ale ty wiesz bo masz melexa? Tak
    sobie to tłumacz.

    > Wątek jest o tym, że w rok w całej Polsce spaliło się zaledwie 10 sztuk.

    Bo jest ich zaledwie 30 tys. sztuk...

    > Jak nie rozumiesz co z tego wynika to jesteś zwykłym tępakiem.

    ...kretynku

    > A Ty wiesz od czego się te 10 sztuka zapaliło czy tylko sobie pieprzysz.

    Tak samo jak ty wiesz od czego zapaliło się 10 tys. benzyniaków.

    > Na drogi składają się wszyscy, konsumują głównie właściciele spalinówek.

    Kto to są ci wszyscy i w czym na drogi składają się właściciele/kierowcy
    elektryków, tym bardziej gdy ładują za darmo?

    > Woź w spalinówce jak wierzysz w te swoje głupoty o użyteczności gaśnicy
    > samochodowej w gaszeniu pożarów auta.
    > No to woź. Może Ci się przyda przy gaszeniu tego twojego smroda. Skoro
    > tak w to wierzysz.

    Ja nie muszę wierzyć, ja wiem jak używać gaśnicy, no i moja ma więcej
    niż 1kg. Kilogramowa i większa nie mieści się do melexa albo obniża jego
    zasięg? A chooj mnie to obchodzi.

  • 22. Data: 2023-02-10 18:26:29
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 10.02.2023 o 18:09, nadir pisze:

    > Nie wiem bo nie posiadam elektryka, ale ty wiesz bo masz melexa? Tak
    > sobie to tłumacz.

    Se durniu brednie wymyślasz, brednie piszesz i tyle.

    > Bo jest ich zaledwie 30 tys. sztuk...

    Niemniej jednak było ich mniej procentowo od spalinówek.

    > ...kretynku

    Tak, kretynie jak wyżej !

    > Tak samo jak ty wiesz od czego zapaliło się 10 tys. benzyniaków.

    Twierdzisz, że ze starości.

    > Kto to są ci wszyscy i w czym na drogi składają się właściciele/kierowcy
    > elektryków, tym bardziej gdy ładują za darmo?

    W podatkach, czyli jak wyżej napisałem.

    > Ja nie muszę wierzyć, ja wiem jak używać gaśnicy, no i moja ma więcej
    > niż 1kg. Kilogramowa i większa nie mieści się do melexa albo obniża jego
    > zasięg? A chooj mnie to obchodzi.

    King brus li karate miszcz, czyli jak wyżej.

  • 23. Data: 2023-02-11 18:05:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 10.02.2023 o 18:26, io pisze:

    > Se durniu brednie wymyślasz, brednie piszesz i tyle.

    Durni to szukaj w rodzinie, może tam łykają twoje brednie, bo tu twoje
    konfabulacje na nikim wrażenia nie robią.

    > Niemniej jednak było ich mniej procentowo od spalinówek.

    "0,3 promila kontra 0,4" różnica jak chooj.

    > W podatkach, czyli jak wyżej napisałem.

    Pierdolić to ty potrafisz, nie tylko o Twizy.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Op%C5%82ata_paliwowa

  • 24. Data: 2023-02-11 19:19:33
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 11.02.2023 o 18:05, nadir pisze:

    > Durni to szukaj w rodzinie, ...

    Kończę chłopku, zobacz do czego nas dyskusja zaprowadziła.