  • 11. Data: 2020-06-19 19:11:00
    Temat: Re: Stan konta orange
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-19 o 10:39, Trybun pisze:

    > Prościej wywalić kartę do kosza, co właśnie robię. 8-)

    Dawno już nie jestem w Orange. Miałam umowę na abonament. Przypomniało
    mi się, że Orange samo wrzuca "mój orange" na kartę sim. Z poziomu
    telefonu z konta nie musisz korzystać tylko załozyć sobie konto/profil
    na ich stronie internetowej.

  • 12. Data: 2020-06-19 19:40:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5eecc69d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    da.pl...

    A co to jest? Podają? I jak się zidentyfikować na infolinii? PUK-iem,
    chyba nie peselem?

    >Bo jest na nowej platformie, czy jakos tak.
    >Ktora wymaga zalogowania sie emailem, i przypisania twojego numeru.
    >
    >A przypisanie numeru wymaga podania numeru klienta ... prepaid :-P
    >I bodajze PUK karty ...
    >
    >Przechodzilem niedawno, i znow mam swoje konto..

    Kiedyś był nr telefonu i hasło. Latami nie korzystałem. Wkurzyłem się
    bo nie dało się kasować SMS-ów, pamiętał je w systemie.
    Skąd wziąć jakiś e-mail? Coś mi chodzi po głowie, że Orange dawało
    n...@o...pl ale nie mam pewności.
    Ten e-mail musi być prawdziwy? Nie będą potem coś ważnego na niego
    wysyłać?

    Arek

  • 13. Data: 2020-06-20 08:56:24
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 19.06.2020 o 16:07, J.F. pisze:
> [...]
    > I bodajze PUK karty ...
    >
    > Przechodzilem niedawno, i znow mam swoje konto..

    Co się dzieje z tymi operatorami, zresztą orange to zawsze była kiła pod
    względem obsługi klienta, ale ostatnio i Play się zbiesił. Nie można już
    pytać/reklamować z sprzętu stacjonarnego, - "usługa dostępna tylko w
    aplikacji mobilnej"... Wścieklicy dostali z tym rzucaniem kłód pod nogi
    klienta czy co?

  • 14. Data: 2020-06-20 08:56:58
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 19.06.2020 o 19:11, Animka pisze:

> [...]
    > mi się, że Orange samo wrzuca "mój orange" na kartę sim. Z poziomu
    > telefonu z konta nie musisz korzystać tylko załozyć sobie konto/profil

    Ja też, kartę kupiłem i doładowałem tylko w celu przetestowania zasięgu
    i wypróbowania wifi calling tego operatora.

    To nie kwestia co ja mogę zrobić albo czego nie mogę, problem w tym że
    orange ostatnio zmienił zasady dostępu do kont.

  • 15. Data: 2020-06-21 16:21:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-20 08:56, Trybun wrote:

> [...]
    > pytać/reklamować z sprzętu stacjonarnego, - "usługa dostępna tylko w
    > aplikacji mobilnej"... Wścieklicy dostali z tym rzucaniem kłód pod nogi

    W VM też tak chcieli ale nie umieli dostarczyć aplikacji do mojego telefonu.

  • 16. Data: 2020-06-22 09:07:09
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Mam konto w ich serwisie przypisane do tego numeru ale na nim tylko te
    > sq*yny reklamy wyświetlają, a więc i taka metoda odpada.

    Jeśli finansujesz żabojadów, wrogów Polski to masz co chciałeś. Nie ma
    polskich sieci?

    Pzdr

  • 17. Data: 2020-06-22 09:16:03
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Ale przecie loguję się ...

    Kiedy na grupach skończą żywot kretyni cytujący w odpowiedzi cały śmietnik?

    Pzdr

  • 18. Data: 2020-06-29 10:53:06
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 21.06.2020 o 16:21, kk pisze:

    > W VM też tak chcieli ale nie umieli dostarczyć aplikacji do mojego
    > telefonu.

    Mam, nie jest to idealny operator pod względem obsługi klienta ale
    ewidentnego qrestwa wymierzonego w klienta u nich nie ma.

  • 19. Data: 2020-07-04 14:52:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil" 5ef05a13$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli finansujesz żabojadów, wrogów Polski to masz co chciałeś.

    Od kiedy Francuzi są wrogami Polaków?
    Auchan, Carrefour, Orange... Banki...

    > Nie ma polskich sieci?

    Jest ,,polski'' Polkomtel, ale trudno z nim dojść do porozumienia.

    -=-

    Mam chyba 14 numerów w Orange -- to chyba świadczy o poziomie problematycznści...
    Poza Orange lubię też Play... Akurat teraz w komórce noszonej zwykle
    blisko mego ciała ;) mam dwie karty Play... Jedną nawet przed rokiem
    doładowałem... I może w tym roku też doładuję?... Piątakiem... Choć
    niby mogę za freeko przenieść któryś numerek z Orange...

    --

  • 20. Data: 2020-07-12 10:11:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-29 10:53, trybun wrote:

    > Mam, nie jest to idealny operator pod względem obsługi klienta ale
    > ewidentnego qrestwa wymierzonego w klienta u nich nie ma.

    I jak sprawdzisz stan konta z kompa?