  • 11. Data: 2010-03-15 12:03:06
    Temat: Re: Stluczka bez widocznych uszkodzen
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    JAM pisze:

> [...]
    > energie. Pianka obecnie wystepuje czesciej. Zderzak po odksztalceniu
    > wraca wprawdzie do pozycji poczatkowej, ale ani kratka ani pianka juz
    > nie. One sa jednorazowe. Tak wiec po samochodzie na oko nie widac
    > zadnego uszkodzenia, ale drugie takie zderzenie w to samo miejsce
    > spowoduje juz bardzo powazne szkody bo pochlaniacza energii juz za
    > zderzakiem nie ma. Jedz do warsztatu, zeby obejrzeli. Koszt wymieny
    > nie jest taki duzy a i tak pokryje to ubezpieczenie. Inaczej moze cie
    > to kosztowac dsuzo wiecej nastepnym razem.

    Tylko u mnie nie ma takiej pianki. Jest plastikowa oslona stalowej
    sztaby. Jesli juz to cos sie moglo cofnac na podluzynicach... a moze tam
    sa jakies "absorbery" miedzy mocowaniem do podluznicy a zderzakiem?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 12. Data: 2010-03-15 12:03:51
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    kml pisze:

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Zobacza jak sie im powie, ze naprawa bedzie bezgotówkowa i u nich :)

    21-letnie auto bez widocznych uszkodzen do ASO? Eeee chyba nie tedy droga.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 13. Data: 2010-03-15 12:56:44
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisal w wiadomosci

    > 21-letnie auto bez widocznych uszkodzen do ASO? Eeee chyba nie tedy droga.

    Zdziwilbys sie ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 14. Data: 2010-03-15 13:51:06
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    kml pisze:

    > Uzytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisal w wiadomosci

    > Zdziwilbys sie ;)

    Zebys wiedzial, ze sie zdziwilem :) Zadzwonilem do ASO i kazali
    przyjechac. Mechanik mowil, ze nawet w tak pancernym aucie moglo sie cos
    pogiac w srodku bez oznak uszkodzenia na zewnatrz. Jeszcze nie wiem jak
    to finansowo chca rozwiazac (bo jak mam placic np. 200 zl za przeglad a
    potem ciagac sie z ubezpieczycielem to wole jechac do zwyklego
    mechanika), ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2010-03-15 14:07:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > ciagac sie z ubezpieczycielem to wole jechac do zwyklego mechanika), ale

    No widzisz :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2010-03-15 15:18:23
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    U mojego kolegi też nic widać nie było ale jak przyjechał do domu to już
    bagażnika otworzyć nie mógł zawsze na przegląd !

  • 17. Data: 2010-03-16 14:40:03
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Mar 15, 7:03 am, RadekNet <r...@r...com> wrote:
> [...]
    > sztaby. Jesli juz to cos sie moglo cofnac na podluzynicach... a moze tam
    > sa jakies "absorbery" miedzy mocowaniem do podluznicy a zderzakiem?

    Powinny jakies byc. Toc to w koncu Volvo. Tak czy siak warto aby to
    obejrzal ktos, kto zna ten model samochodu.

    > Pozdr.
    > --
    > Radek Wrodarczykwww.rejsy-czartery.com- Hide quoted text -

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 18. Data: 2010-03-24 15:58:50
    Od: RadekNet <a...@g...com>

    Zglosilem stluczke w MTU, po 2 dniach przyjechal facet na ogledziny.
    Zakwalifikowal do wymiany zderzak.
    Tak sie zastanawiam czy to nie jest sprytny wybieg zabezpieczajacy ich
    przed przegladem auta w ASO ;) Zderzak pewnie policza 100 zl (mniej
    wiecej tyle kosztuja na allegro) + wymiana powiedzmy, ze 100 zl, czyli
    juz sam przeglad w ASO kosztuje wiecej.

    Czyli teraz powinienem jechac do ASO zrobic przeglad i wyslac pismo z
    nr konta do MTU, zeby zwrocili za przeglad oraz zderzak?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com