  • 21. Data: 2020-11-05 00:41:34
    Temat: Re: Świat się kurczy - Farnell
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    PiteR wrote:

    > Wywalczył sobie zaświadczenie (może kupił), że nie może nosić maski i
    > jest z tego dumny.

    W jakim kraju? Bo w PL ciągle nie musi. Milicja wlepia mandaty, ale
    obywatele się ostatnio doktoryzowali z prawa i nie przyjmują ich. Sprawa
    trafia do sądu, a ten ją umarza, bo co ma zrobić? "Brak delegacji
    ustawowej". W teorii powinno dać się ścignąć patrol za przekroczenie
    uprawnień w oparciu o subsydiarny akt oskarżenia, bo nie ma wątpliwości,
    że prokuratura umorzy. W praktyce chyba nikt jeszcze nie próbował.

    Z drugiej strony, to wielkiej skuteczności majfrendowym maseczkom z
    serwetki bez certyfikatów przypisywać nie należy, ale wielu, jeśli nie
    większość, wierzy w te swoje amulety, więc po co ich dodatkowo
    denerwować? Dość już mają ludzie stresów, a maseczka tania...

    Dziwi mnie tylko trochę, że ludkowie nie chodzą w pełnotwarzowych
    maskach lakierniczych. Ciągle je można jeszcze kupić nówki za rozsądne
    pieniądze, podobnie jak filtry P3. To wystarczy nawet na ebolę.
    U mnie jedna leży od lat gdzieś w garażu. Kupiłem do okazjonalnej pracy
    z substancjami żrącymi -- ale jak się będzie zabawa dalej rozkręcać, to
    chyba wyciągnę, chrzanić wywołaną nią panikę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 22. Data: 2020-11-05 18:35:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rnve7g$38n78$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user Piotr Wyderski pisze tak:

    > W jakim kraju? Bo w PL ciągle nie musi.

    sory mówiłem o metrze, autobusie, Lidlu

    > Dziwi mnie tylko trochę, że ludkowie nie chodzą w pełnotwarzowych
    > maskach lakierniczych. Ciągle je można jeszcze kupić nówki za
    > rozsądne pieniądze

    w niektórych sklepach rozdają za friko przy wejściu (tym co nie mają)

    --
    Piter

    bez oma nie wychodź z doma

  • 23. Data: 2020-11-05 19:45:45
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Przebieg choroby podobny do mocnej grypy.

    A może to mocna grypa?

  • 24. Data: 2020-11-05 20:02:40
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-11-05 19:45, Jarek wrote:

    > A może to mocna grypa?

    Raczej bardzo mocna, sąsiad pod respiratorem :-(

    W.

  • 25. Data: 2020-11-06 08:37:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Raczej bardzo mocna, sąsiad pod respiratorem :-(

    U mnie dalej zero, ale na drugim poziomie rekursji ("znam człowieka,
    który zna") jest już tego całkiem sporo, powyżej 10.

    Przy czym żona jest przekonana, że my już mieliśmy koronawirusa: na
    początku marca ja, córka i syn mieliśmy "wirusowe zapalenie płuc",
    którego nie mogliśmy się pozbyć przez kilka tygodni. Miało ciekawe
    objawy: utrata smaku i węchu, gorączka itp. Tylko koronawirus nie był
    jeszcze wtedy modny.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 26. Data: 2020-11-06 12:18:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 listopada 2020 08:37:26 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > U mnie dalej zero, ale na drugim poziomie rekursji ("znam człowieka,
    > który zna") jest już tego całkiem sporo, powyżej 10.

    Ja osobiście znam teraz 4 osoby które maja pozytywne testy. 3 siedza w domu 4 w
    szpitaliu.
    Znam tez bardzo dobrze osobę co od 14 sierpnia do 30 września w szpitalu zakaźnym na
    covida leżała. Ponad 6 tygodni w izolatce 3*3metry+ mikrołazienka bez możliwości
    wystawienia nosa na zewnątrz. Gorzej jak w więzieniu

  • 27. Data: 2020-11-09 22:24:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-11-05 20:02, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Raczej bardzo mocna, sąsiad pod respiratorem :-(

    Sąsiad rozstał się z tym światem.

    W.

  • 28. Data: 2020-11-09 22:40:03
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Sąsiad rozstał się z tym światem.

    Przerąbane jest. Jutro pogrzeb znajomego z byłej pracy :(
    Jest tak jak piszecie. Kto zna?... i zawsze była to odpowiedź "córka
    sąsiada opowiadała, że wujek od strony mamy słyszał...", a tu proszę,
    przypadki z bezpośredniego sąsiedztwa. :(

    Trzymajcie się zdrowo.
    Irek.N.

  • 29. Data: 2020-11-09 23:12:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Friday, October 23, 2020, 7:13:27 PM, you wrote:

    > Zero, więc póki co gram w foliarzach. ;->

    Znasz mnie - przetrwałem covid, choć na to nie liczyłem. Więcej na FB.

    --
    Best regards,
    RoMan