  • 1. Data: 2021-12-04 18:10:52
    Temat: Synteza mowy za pomocą pianina
    Od: Marek <f...@f...com>

    Na wstępie filmu słychać silny mix z kobiecym głosem czy to tylko
    złudzenie?

    https://vm.tiktok.com/ZM8WMUyJH/

    Bo już przykład ze środka nie ma w tle tej ludzkiej mowy. Autor
    trochę ściemnia na występie filmu?
    Czy to tylko zabieg by porównać tonację z rzeczywistym głosem?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2021-12-04 22:17:40
    Temat: Re: Synteza mowy za pomocą pianina
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sat, 04 Dec 2021 18:10:52 +0100, Marek pisze:
    > Na wstępie filmu słychać silny mix z kobiecym głosem czy to tylko
    > złudzenie?

    Dziecięcym:
    https://www.youtube.com/watch?v=muCPjK4nGY4

    IMO oryginalny głos jest wyraźnie słyszalny w tym nagraniu. Co nie
    zmienia faktu, że efekt jest niesamowity.

    > https://vm.tiktok.com/ZM8WMUyJH/
    > Bo już przykład ze środka nie ma w tle tej ludzkiej mowy.

    I raczej tak to będzie brzmiało, jeżeli oryginał nie będzie
    domiksowany.

    k.

  • 3. Data: 2021-12-05 07:47:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 11:10:55 UTC-6 Marek napisał(a):
    > Na wstępie filmu słychać silny mix z kobiecym głosem czy to tylko
    > złudzenie?
    >
    > https://vm.tiktok.com/ZM8WMUyJH/

    Wiesz, jak mialem komodorka z jego SAM-em to nie musialem miec tekstu przed oczami
    zeby umiec rozpoznac mowe.

    > Bo już przykład ze środka nie ma w tle tej ludzkiej mowy. Autor
    > trochę ściemnia na występie filmu?
    > Czy to tylko zabieg by porównać tonację z rzeczywistym głosem?

    Jakos tam dziala. Mam podejrzenie ze taka kwantyzacja czestotliwosci niestety sporo z
    jakosci mowy odejmuje.

  • 4. Data: 2021-12-05 11:07:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > Dziecięcym:
    > https://www.youtube.com/watch?v=muCPjK4nGY4
    >
    > IMO oryginalny głos jest wyraźnie słyszalny w tym nagraniu.
    > Co nie zmienia faktu, że efekt jest niesamowity.

    Oraz faktu, że praktyczna realizacja w warunkach pozalaboratoryjnych,
    w jakimś saloonie, jest wysoce problematyczna. Bowiem o wszystkim
    decydują kadry, co zauważył już Lenin. Projekt rozwiązania problemu
    zarysować później Majakowski (w domyśle zakładając, że znowu ma się
    tym zająć Lenin), ale historia pokazuje, że wszystko nie jest takie
    proste.

    Jarek

    --
    A gdy się w partię zejdziemy w walce --
    to padnij, wrogu, leż i pamiętaj.

  • 5. Data: 2021-12-05 11:07:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 04 Dec 2021 21:17:40 GMT, Krzysztof Gajdemski
    <s...@d...org.pl> wrote:
    > IMO oryginalny głos jest wyraźnie słyszalny w tym nagraniu. Co nie
    > zmienia faktu, że efekt jest niesamowity.

    No ale to już videobaitowe oszustwo. Po wuj to sugerować na początku.
    Jestem rozczarowany i czuję się oszukany.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2021-12-05 14:02:13
    Od: AS <N...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2021 o 18:10, Marek pisze:
> [...]
    > ściemnia na występie filmu?
    > Czy to tylko zabieg by porównać tonację z rzeczywistym głosem?

    Znalazłem przykład bez miksu z oryginalnym głosem i gdy nie spogląda się
    na podpisy to czasem trudno zrozumieć co "mówi" pianino
    https://www.youtube.com/watch?v=-6e2c0v4sBM

  • 7. Data: 2021-12-05 18:02:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 5 Dec 2021 14:02:13 +0100, AS <N...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Znalazłem przykład bez miksu z oryginalnym głosem i gdy nie
    > spogląda się
    > na podpisy to czasem trudno zrozumieć co "mówi" pianino
    > https://www.youtube.com/watch?v=-6e2c0v4sBM

    Bo to ściema, jedynie co słychać to obwiednie intonacji głosu i szum
    kwantyzacji o granulacji kamieni polnych.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2021-12-05 19:19:05
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Sun, 5 Dec 2021 11:07:11 +0100, Jarosław Sokołowski pisze:
    > Oraz faktu, że praktyczna realizacja w warunkach pozalaboratoryjnych,
    > w jakimś saloonie, jest wysoce problematyczna.

    Niestety, język mistrzów Goethego i Manna (sprawdzić, czy nie Wojciech)
    nie jest mi na tyle znany, żeby stwierdzić to z jakąś pewnością, ale
    mogę podejrzewać, że zamierzeniem artysty nie było przeniesienie
    wynalazku z salonów do saloonów.

> [...]
    > rozwiązania problemu zarysować później Majakowski (w domyśle
    > zakładając, że znowu ma się tym zająć Lenin), ale historia pokazuje,

    Z tych samych źródeł możemy się zresztą dowiedzieć, że to nie muzyka
    jest najważniejszą ze sztuk.

    k.