  • 11. Data: 2022-01-26 17:50:51
    Temat: Re: Sztuczne obciążenie zasilacza prądowego - czym zastąpić LED mocy?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Hello Irokez,
    >
    > Tuesday, January 25, 2022, 9:23:45 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ,,The power supply output current is set by applying a 0-10V analog
    > signal to Iprogram(+). Note: Accuracy will be compromised when
    > operating below 30% of the maximum value"
    >
    > Czyli jednak nie do końca stabilnie :)

    Może, I tak widzę muszę zakupić coś, bo tylko stare Lamina D32 mam i
    tyrystory na 50A. Reszta mała.

    W sumie ciekawy zasilacz, na pierwszy rzut oka myślałem że szeregowe
    zasilanie bo same dławiki widać, ale jednak jest trafo EI 28x45x17mm z
    wsadzoną płytką PCB z nadrukowanym pierwotnym uzwojeniem, oraz dwoma
    pół-zwojami drutu uzwojenia wtórnego, które idą na podwójną diodę
    DSEI2x121-02A. A to napędzane z kontrolera na UC3875 z mostkiem na
    IRFP450A. Pomiar prądu na przekładniku LEM.
    I cholerna granatowa soldermaska.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez