  • 91. Data: 2010-03-14 15:08:14
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Nie musze:

    Ale może jednak? Umieść kamerę przed autem gdzieś na wysokości zderzaka i
    pokaż jak Twój silnik pięknie brzmi.

    > http://www.youtube.com/watch?v=SMlFx6ipctI

    Tu masz kamerę zamontowaną z tyłu i słyszysz wydech (pewnie
    aftermarketowy), a nie silnik.

    > http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g

    A tu z boku. Tamten gość ma kamerę zamontowaną przed autem, więc wydechu
    nie słychać w ogóle.

    > W niczym nie przypomina tej padliny w E36 ktora brzmi niemal dokladnie
    > jak ta http://www.youtube.com/watch?v=A1rIJpoLrnc

    Tu masz z kolei kamerę we wnętrzu. Porównujesz brzmienie silnika
    zarejestrowane na wysokości przedniego zderzaka z tym zarejestrowanym we
    wnętrzu? Nie osłabiaj mnie.

    --
    cokolwiek

  • 92. Data: 2010-03-14 15:11:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Nie wytłumaczysz tego komuś, kto od początku dyskusji daje znać, że
    > wierzy że to jest 2.5i - widać, że nigdy w życiu nie słyszał jak ten
    > silnik pracuje ani nie widział jak w tej padlinie (e36) przyśpiesza.

    Tak, tak, pokazuj dalej jakim jesteś ignorantem. Chcesz coś udowodnić to
    umieść kamerę z przodu auta na wysokości zderzaka i pokaż, jak Twoje auto
    pięknie brzmi. Nagraj też filmik, jak rewelacyjnie przyspiesza Twoje auto
    (ten może być z wnętrza) i daj do porównania. Bo póki co, to cała Twoja
    argumentacja sprowadza się do "zdaje mi się".

    --
    cokolwiek

  • 93. Data: 2010-03-14 15:27:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Tu masz z kolei kamerę we wnętrzu. Porównujesz brzmienie silnika
    > zarejestrowane na wysokości przedniego zderzaka z tym zarejestrowanym we
    > wnętrzu? Nie osłabiaj mnie.

    Dla mnie to brzmi i zbiera sie jak zwykla R4 ze stozkiem i tyle.
    PS: nie podniecaj sie tak bo Ci zylka peknie :P

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 94. Data: 2010-03-14 15:56:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Poza tym tu jakos dziwnie slychac jak silnik zaczyna warczec, a auto sie
    > wcale nie rozpedza :-)

    Tak jest przy stożku, bardziej słychać otwarcie przepustnicy niż
    wchodzenie na obroty. Przy stockowym dolocie zwykle samego otwarcia
    przepustnicy nie słychać wcale...

    --
    cokolwiek

  • 95. Data: 2010-03-14 16:29:30
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > Nie wytĹ&#65533;umaczysz tego komuĹ&#65533;, kto od poczÄ&#65533;tku dyskusji daje
    znaÄ&#65533;, Ĺźe
    > wierzy Ĺźe to jest 2.5i - widaÄ&#65533;, Ĺźe nigdy w Ĺźyciu nie
    sĹ&#65533;yszaĹ&#65533; jak ten
    > silnik pracuje ani nie widziaĹ&#65533; jak w tej padlinie (e36)
    przyĹ&#65533;piesza.

    Bzdura! Przyspiesza w sam raz jak 325, brzmi tez jak R6 na stozku nagrywane
    jakims gowienkiem z zewnatrz.

  • 96. Data: 2010-03-14 16:31:05
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 14 Mar, 15:03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

    W ciemno jednak czesciej rozpedzasz sie "tuz zza zderzaka", niz z
    pewnego dystansu.

    Toz to juz Zasada 40 lat temu opisywal, moze warto poczytac?

    pozdr
    AA

  • 97. Data: 2010-03-14 16:33:33
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 12 Mar, 23:36, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Chyba jeszcze nie było:http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA
    >
    > --
    > cokolwiek

    Ten jest lepszy (tak, wiem, bylo ;)):

    http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA

    pozdr
    AA

  • 98. Data: 2010-03-14 16:48:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 08:31:05 -0700 (PDT), Adam Adamaszek wrote:

    >W ciemno jednak czesciej rozpedzasz sie "tuz zza zderzaka", niz z
    >pewnego dystansu.
    >Toz to juz Zasada 40 lat temu opisywal, moze warto poczytac?

    po prostu w typowych warunkach drogowych to wyglada tak:
    nie widze, nie widze, rozpedzam, widze .. wiec hamuje :-)

    Rzadko sa miejsca gdzie mozna to swiadomie wdrozyc.

    J.

  • 99. Data: 2010-03-14 17:18:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 16:33, Adam Adamaszek pisze:

    > Ten jest lepszy (tak, wiem, bylo ;)):
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA

    ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=1wMOv4acCpA

  • 100. Data: 2010-03-14 17:37:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

    moim zdaniem to jest 60% poprawnego wyprzedzania.
    Pozostałe 40 to własnie miedzy innymi ocenienie, kiedy zaczac przyspieszac
    i obserwacja drogi, kiedy bedzie pusto i na jak długim odcinku.