  • 11. Data: 2010-03-13 09:15:04
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    to pisze:
    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
    wyprzedza jak jest fotoradar :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-03-13 09:22:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    radxcell pisze:

    > miedzy samochodami jezdzi 130-140, ale na prostych podchodzi do 200. nie kazdy
    > wozek rozbujasz tak latwo. Fiestusi nie dam rady :)

    Ale liczyłeś słupki czy tak na oko?
    Bo ja tylko przeskakałem po filmie, bo generalnie dłużyzny.

    Bo jeżeli na oko, to odczucie prędkości jest tu duże, bo kamera
    zamontowana nisko nad asfaltem i to potęguje wrażenie.

  • 13. Data: 2010-03-13 09:38:50
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    phi! Używa hamulca. LESZCZ!

  • 14. Data: 2010-03-13 09:42:41
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Tomasz Pyra* wrote in <news:hnfila$q31$2@nemesis.news.neostrada.pl>:
    > Ale liczyłeś słupki czy tak na oko?

    nie jestem jeszcze taki dobry, zeby na oko to sprawdzic.
    uzywalem slupkow i tachometru z zegarka.

    > Bo jeżeli na oko, to odczucie prędkości jest tu duże, bo kamera
    > zamontowana nisko nad asfaltem i to potęguje wrażenie.

    no wlasnie - skad jest to ujecie? z prawej, z lewej? nie moglem tego
    wykombinowac.

    pozdr, rdx

  • 15. Data: 2010-03-13 11:56:06
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 12 mar 2010 o 23:36 GMT, to napisał(a):

    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    to bardziej glupie: http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw&NR=1

    Byw linka przy filmie ktory podales :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-03-13 12:01:39
    Od: wawior85 <w...@g...com>

    to pisze:
    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    hmm

    a może to jakiś motor? widać tylko ujęcie kamery ;)

    Pozdr
    --
    wawior85

  • 17. Data: 2010-03-13 13:09:33
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 09:42:41 +0100, "radxcell" <s...@o...pl> said:

    > skad jest to ujecie? z prawej, z lewej?

    Z lewej.

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-03-13 13:33:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-13, Michał <m...@g...pl> wrote:

    > Jakies auto wytzyma czołówkę z tym e36 z sumą 200km/h,
    > zapewnijąc bardzo duże bezpieczeństwo ?

    Żadne.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-03-13 14:12:41
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Swoją drogą pozostaje tylko mieć nadzieję że się takiego na drodze nie
    > spotka.

    Wole spotkac takiego (pod warunkiem, ze nie bedzie to zbyt bliskie
    spotkanie), niz pajaca trzymajacego 60km/h i jadacego niemal srodkiem
    jezdni i przyspieszajacego jak jednak bede go wyprzedzal.
    Szybcy i wsciekli rzadko mnie stresuja, natomiast np. taksowkarze owszem
    czesto.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 20. Data: 2010-03-13 14:15:08
    Od: mw <m...@g...com>

    On 13 Mar, 14:12, Pawel O'Pajak <o...@g...pl> wrote:
    [...]
    Ja raczej wolę spotkać tzymającego się przepisó kapelusza,niż takiego
    jak tutaj, bo nigdy nie wiadomo co taki zdziała.