  • 101. Data: 2010-03-14 17:37:48
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Rzadko sa miejsca gdzie mozna to swiadomie wdrozyc.

    moim zdaniem zdecydowanie przesadzasz - bardzo czesto stosuje wyprzedzanie
    rozpedzajac sie jeszcze na swoim pasie.

  • 102. Data: 2010-03-14 18:23:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 16:37:48 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >moim zdaniem zdecydowanie przesadzasz - bardzo czesto stosuje wyprzedzanie
    >rozpedzajac sie jeszcze na swoim pasie.

    No coz, moze masz lepsze warunki terenowe i dalej widac.

    temu w BMW szczescie tez nie bardzo sprzyjalo do takich manewrow, choc
    moze w lepszej kamerze byloby lepiej widac ..

    J.

  • 103. Data: 2010-03-14 19:55:14
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 15:11, to pisze:

    > Tak, tak, pokazuj dalej jakim jesteś ignorantem. Chcesz coś udowodnić to
    > umieść kamerę z przodu auta na wysokości zderzaka i pokaż, jak Twoje auto
    > pięknie brzmi. Nagraj też filmik, jak rewelacyjnie przyspiesza Twoje auto
    > (ten może być z wnętrza) i daj do porównania. Bo póki co, to cała Twoja
    > argumentacja sprowadza się do "zdaje mi się".

    A Twoja argumentacja ignorancie sprowadza się do braku jakiejkolwiek
    wiedzy w temacie.

    A kamerkę to Ty sobie umieść.

  • 104. Data: 2010-03-14 20:19:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomek pisze:

    > Bzdura! Przyspiesza w sam raz jak 325, brzmi tez jak R6 na stozku nagrywane
    > jakims gowienkiem z zewnatrz.

    Tzn jak?
    Mozesz w skrocie opisac wrazenia wizualne i dzwiekowe?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 105. Data: 2010-03-14 20:54:11
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    > Tzn jak?
    > Mozesz w skrocie opisac wrazenia wizualne i dzwiekowe?

    Tzn co konkretnie? :) Moje wrazenie odnosnie tego filmiku? Czy moje wrazenia
    odnosnie posiadania/jazdy trzema generacjami 3ki z 2.5L motorem kazda? :)

  • 106. Data: 2010-03-14 21:09:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomek pisze:

    > Tzn co konkretnie? :) Moje wrazenie odnosnie tego filmiku? Czy moje wrazenia
    > odnosnie posiadania/jazdy trzema generacjami 3ki z 2.5L motorem kazda? :)

    I pewnie wszystkie te trzy nagrywales z zewnatrz? Pokaz!

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 107. Data: 2010-03-15 00:04:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > A kamerkę to Ty sobie umieść.

    Nagrywałem jazdę wiele razy i dlatego właśnie wiem, ze wypisujesz głupoty.

    --
    cokolwiek

  • 108. Data: 2010-03-15 00:06:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Dla mnie to brzmi i zbiera sie jak zwykla R4 ze stozkiem i tyle.

    Brzmienia ilu aut słuchałeś na poziomie przedniego zderzaka przy 150 km/
    h? A co do "zbierania się" to nagraj sobie swoje auto i sam zobaczysz, ze
    na filmie wszystko wydaje się o niebo mniej efektowne niż w
    rzeczywistości. To BMW zbiera się bardzo dobrze.

    --
    cokolwiek

  • 109. Data: 2010-03-15 01:03:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Skoro sad ukaral grzywna [bo przeciez nie mandatem], to widac nie bylo
    > wyzszej koniecznosci.

    Oczywiście, że nie ma, bo o takiej można mówić, gdy chronione dobro
    przedstawia większą wartość niż narażane na niebezpieczeństwo. Tymczasem
    w takim wypadku policjant robi dokładnie to samo, za co chce ukarać, w
    dodatku łamie też przepisy szczegółowe które nakazują mu zatrzymać
    sprawcę najszybciej jak to możliwe.

    > A i przepisy takim policjantom nie bardzo sprzyjaja.

    Dokładnie.

    --
    cokolwiek

  • 110. Data: 2010-03-15 02:30:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > A może nie miał stożka, tylko chiński blow przy przepustnicy?

    Blow off w silniku N/A? A skąd by się niby brało ciśnienie od strony
    filtra? Po za tym chyba myślisz o innym dźwięku niż ja.

    --
    cokolwiek