  • 81. Data: 2010-03-14 12:47:01
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 22:58:42 +0100, Filip KK wrote:

    >Ciekawe.. Bo.. Takie sprawy są z góry wygrane dla policjanta. Mają
    >przecież swój przepis, który podstawiają pod to.. I bronią się tym, że
    >jest to "wyższa konieczność".

    Skoro sad ukaral grzywna [bo przeciez nie mandatem], to widac nie bylo
    wyzszej koniecznosci.
    A i przepisy takim policjantom nie bardzo sprzyjaja.

    J.

  • 82. Data: 2010-03-14 12:48:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Mar 2010 02:21:18 +0100, Filip KK wrote:

    >Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać
    >każdym innym samochodem.

    No nie, kazdym innym to nie. Duza moc jest niezbedna do wyprzedzania
    na krotkich odcinkach.

    J.

  • 83. Data: 2010-03-14 12:50:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 12:38, DoQ pisze:

    > No slabo to chodzi, chociaz tu sie juz bardziej rozkrecil:
    > http://www.youtube.com/user/OsKlJM23bmk325i ;-)

    Tutaj, to już niżej kamerki nie dało się zamocować. ;)

  • 84. Data: 2010-03-14 13:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No nie, kazdym innym to nie. Duza moc jest niezbedna do wyprzedzania
    > na krotkich odcinkach.

    duza moc, ale przede wszystkim umiejetnosc rozpedzenia sie jeszcze przed
    zmiana pasa.

  • 85. Data: 2010-03-14 14:30:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > 2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

    Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w
    swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 86. Data: 2010-03-14 14:49:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:30, to pisze:

    > Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w
    > swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

    Słyszałeś kiedykolwiek chociaż raz w życiu na zewnątrz dźwięk silnika
    2.5 w BMW?
    Wątpię.

  • 87. Data: 2010-03-14 14:55:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w
    > swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

    Nie musze:
    http://www.youtube.com/watch?v=SMlFx6ipctI
    http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g

    W niczym nie przypomina tej padliny w E36 ktora brzmi niemal dokladnie
    jak ta http://www.youtube.com/watch?v=A1rIJpoLrnc

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 88. Data: 2010-03-14 14:56:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:55, DoQ pisze:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g
    >
    > W niczym nie przypomina tej padliny w E36 ktora brzmi niemal dokladnie

    Nie wytłumaczysz tego komuś, kto od początku dyskusji daje znać, że
    wierzy że to jest 2.5i - widać, że nigdy w życiu nie słyszał jak ten
    silnik pracuje ani nie widział jak w tej padlinie (e36) przyśpiesza.

  • 89. Data: 2010-03-14 15:00:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:
    > Słyszałeś kiedykolwiek chociaż raz w życiu na zewnątrz dźwięk silnika
    > 2.5 w BMW?
    > Wątpię.

    http://www.youtube.com/watch?v=-u6SeL39GNc

    A to twoje? :P

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 90. Data: 2010-03-14 15:03:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 12:58:55 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >duza moc, ale przede wszystkim umiejetnosc rozpedzenia sie jeszcze przed
    >zmiana pasa.

    Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

    Poza tym tu jakos dziwnie slychac jak silnik zaczyna warczec, a auto
    sie wcale nie rozpedza :-)

    J.