  • Data: 2022-05-04 19:55:29
    Temat: Te co skaczo nie tancujo
    Od: rAzor <j...@o...es> szukaj wiadomości tego autora

    Umicie tak tympaki ?

    Okolicznościami łagodzącymi dla sądu był fakt przyznania się do winy,
    uregulowany tryb życia oraz zasługi artystyczne.

    Umicie po pijaku rajdowac 7 kilołmetrów i nie spowodowac wypadku ?
    Sie sie przyznac i miec zaslugi artystyczne

    Kurwie ja spiewalem na ognisku bedzie to zasluga ? Chleje codziennie w
    wabrzychu czyli mam uregulowany tryb

    Dawac rusofoby tu albo wypierdalac stont

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!