  • 11. Data: 2022-08-09 07:34:44
    Temat: Re: Termin badania technicznego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 23:21 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja mam powiadomienia, różne. Przegląd we wrześniu a ubezpieczenie w
    > czerwcu :) Dziwne, że to kiedyś zgrałeś na jeden dzień. Musiało być
    > trudne ale cóż... jak ktoś jest uparty...

    Wystarczy, że ma auto od nowości. Ja tak mam na swoich autach - różnica
    między przeglądem a ubezpieczeniem to +-1 dzień.

    TG

  • 12. Data: 2022-08-09 09:07:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Akarm,

    Tuesday, August 9, 2022, 1:36:22 AM, you wrote:

    > O kuźwa!
    > To ja jeżdżę na przegląd nielegalnie?
    > Zawsze później, ostatnio kilka tygodni później. Pomyślałem sobie, że w
    > ten sposób, po kilku badaniach, zarobię cały rok - czyli dowód
    > rejestracyjny wystarczy mi na dłużej. :D

    Dowód wystarczy na dłużej, portfel na krócej. Opłaty na UFG za
    spóźnienie mogą być bolesne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2022-08-09 09:10:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Dowód wystarczy na dłużej, portfel na krócej. Opłaty na UFG za
    > spóźnienie mogą być bolesne.

    Mylisz z OC.

  • 14. Data: 2022-08-09 09:26:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Wystarczy, że ma auto od nowości. Ja tak mam na swoich autach - różnica
    > między przeglądem a ubezpieczeniem to +-1 dzień.

    A jaki problem płacić ubezpieczenie wcześniej? Jak płacę jak przysyłają
    i nie czekam na jeden dzień przed końcem i generalnie nie wiążę tego z
    datą przeglądu.

    W takim przypadku data ubezpieczenia w sumie nie ma związku z datą
    przeglądu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2022-08-09 09:53:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 09:26 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > A jaki problem płacić ubezpieczenie wcześniej? Jak płacę jak przysyłają
    > i nie czekam na jeden dzień przed końcem i generalnie nie wiążę tego z
    > datą przeglądu.

    To co przesyłają zawsze jest droższe niż to co mam od agenta, nawet tego
    już nie otwieram.
    Dla mnie te rozjechane daty nie są problemem. Odniosłem się tylko do
    Twojego zdania:
    "Dziwne, że to kiedyś zgrałeś na jeden dzień." - przy nowym aucie zgrane
    daty dostajesz z automatu :-)

    TG

  • 16. Data: 2022-08-09 10:01:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To co przesyłają zawsze jest droższe niż to co mam od agenta, nawet tego
    > już nie otwieram.

    Dziwne, też mam agenta i sprawdzam. Od lat mam w Proama i taniej nie
    znalazłem, rok/rok...ale wiem, może chodzić o inne opcje, dla każdego
    różne. Córa już 3 razy przenosiła.

    > Dla mnie te rozjechane daty nie są problemem. Odniosłem się tylko do
    > Twojego zdania:
    > "Dziwne, że to kiedyś zgrałeś na jeden dzień." - przy nowym aucie zgrane
    > daty dostajesz z automatu :-)

    Uważam takie coś za przypadek. Zwyczajnie, nigdy tego nie łączę ale
    widać są tacy co to robią a później "wymyślają" problem.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2022-08-09 11:14:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > "Dziwne, że to kiedyś zgrałeś na jeden dzień." - przy nowym aucie zgrane
    > daty dostajesz z automatu :-)

    Swego czasu wyrównałem sobie daty rozjechane o kilka miesięcy. A teraz z
    powrotem mi się rozjechało, bo chcę w kilka lat zarobić dodatkowe
    miejsce w dowodzie rejestracyjnym. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 18. Data: 2022-08-09 11:16:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Dowód wystarczy na dłużej, portfel na krócej. Opłaty na UFG za
    > spóźnienie mogą być bolesne.

    Mógłbyś wytłumaczyć, co UFG ma do badań technicznych pojazdów?

    --
    -
    Akarm

  • 19. Data: 2022-08-09 11:17:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Aug 2022 19:22:38 +0200, Jacek wrote:
    > W niedziele 14 sierpnia wypada mi termin badania technicznego.
    > 15-go jest święto. Czy mogę pojechać na przegląd 16-go - przez analogię
    > z terminami płatności, które przenoszą się na najbliższy dzień roboczy?
    > Czy muszę pojechać wcześniej?

    Formalnie musisz, ale chyba nikt poza polisą AC na to nie patrzy.

    No, PiS ma wprowadzic, albo juz wprowadil kary za spoźnienie,
    ale to chyba dopiero po miesiacu.

    J.

  • 20. Data: 2022-08-09 11:19:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 09.08.2022 o 09:10, Cavallino pisze:

    > Mylisz z OC.

    Niedokońca,
    jeśli dojdzie do wypadku i ubezpieczyciel udowodni że przyczyną wypadku
    był niesprawny technicznie pojazd, to brak badań oznacza zapłatę
    odszkodowania z własnej kieszeni.

    --
    Pete