  • 61. Data: 2022-08-10 17:19:44
    Temat: Re: Termin badania technicznego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Aug 2022 21:50:14 +0200, Pete wrote:

    > Nie widzę potrzeby.

    I slusznie, tez bym nie widzial potrzeby przyznawac sie do głupoty.

    J.

  • 62. Data: 2022-08-10 17:54:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 08.08.2022 o 22:56, Jacek pisze:
    > Prosta sprawa:
    > staram się mieć przegląd w takim samym terminie, jak ubezpieczenie.
    > Dzięki temu przy 3 autach nie muszę pamiętać o 6 różnych terminach.
    > Jak będę co roku robić przeglądy przed terminem, to daty się rozjadą i
    > cały misterny plan pójdzie..
    > A poza tym jaka jest logika, że zgodnie z przepisami płatność
    > przypadająca na dzień wolny może być zrobiona w najbliższy dzień
    > roboczy, a przegląd auta nie??

    Możesz się pozbyć 2 samochodów. Będziesz miał mniej zawracania głowy.

  • 63. Data: 2022-08-10 19:54:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 10.08.2022 o 17:54, Poldek pisze:

    > Możesz się pozbyć 2 samochodów. Będziesz miał mniej zawracania głowy.

    Ty też możesz pozbyć się 2 samochodów. A nie, nie możesz, bo nie masz.
    Pewnie nie są Ci di niczego potrzebne.

  • 64. Data: 2022-08-10 20:22:49
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.08.2022 o 09:38, Cavallino pisze:

    > Wątpię aby nieumiejętność rozróżnienia rozmówców dało się wyleczyć
    > izolacją.
    > Może powtórką szkoły podstawowej bardziej.....
    >
    > HINT: o ustawę pytał Cię J.F., jeśli nadal nie jesteś w stanie tego
    > trudnego rozróżnienia dokonać.

    To po ch... się wcinasz w pytanie JFoxa. Bo już myślałem, że to ta sama
    osoba podtrzymuje wątek.

    --
    Pete

  • 65. Data: 2022-08-10 20:24:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.08.2022 o 17:19, J.F pisze:

    > I slusznie, tez bym nie widzial potrzeby przyznawac sie do głupoty.

    Nie musisz.
    Hint: To nie ja stosuję regres w przypadkach jak opisałem, tylko TU.
    Do nich kieruj swoje wątpliwości.

    --
    Pete

  • 66. Data: 2022-08-10 20:34:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Aug 2022 20:24:18 +0200, Pete wrote:

    > Nie musisz.
    > Hint: To nie ja stosuję regres w przypadkach jak opisałem, tylko TU.
    > Do nich kieruj swoje wątpliwości.

    Wychodzi na to, że musze ja zacytowac

    Art. 43.
    Zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od kierującego
    pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:

    1) wyrządził szkodę umyślnie lub w stanie po użyciu alkoholu albo pod
    wpływem środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków
    zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii,

    I jak sie to twoim zdaniem ma do braku badania ?

    J.

  • 67. Data: 2022-08-10 21:28:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-10 o 20:34, J.F pisze:

> [...]
    > zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii,
    >
    > I jak sie to twoim zdaniem ma do braku badania ?

    To już kiedyś jak nie tutaj to na jakimś forum prawnym/ubezpieczeniowym
    było omawiane. Że niby jak bez badań to umyślnie, ale prawnicy uzasadniali,
    że wystarczy, że kierujący nie wiedział, że termin minął (bo zwyczajnie
    to przegapił)
    to nawet jeśli auto jest technicznym trupem, to regresu
    się nie uda zastosować, bo brak działania umyślnego.

  • 68. Data: 2022-08-10 21:33:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-10 o 20:22, Pete pisze:

    > To po ch... się wcinasz w pytanie JFoxa. Bo już myślałem, że to  ta sama
    > osoba podtrzymuje wątek.

    Po ch... się pchasz na grupy jak nie umiesz z nich korzystać?

  • 69. Data: 2022-08-10 21:45:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 09.08.2022 o 11:19, Pete pisze:
    > Niedokońca,
    > jeśli dojdzie do wypadku i ubezpieczyciel udowodni że przyczyną wypadku
    > był niesprawny technicznie pojazd, to brak badań oznacza zapłatę
    > odszkodowania z własnej kieszeni.

    Nie ma takiej możliwości.
    Art. 43. ustawy o obowiązkowych ubezpieczeniach nie przewiduje takiej
    możliwości.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 70. Data: 2022-08-10 23:02:27
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mój teść też ma w Proama i tak wnioskuje...że jesteś starszej daty ;-)
    > Bo mnie proama od kiedy pamiętam zawsze w tej połowie od końca wyników
    > wyskakuje.

    Łokurwa, to już tyle lat minęło? :D

    > Ja robię identycznie. Zawsze 50-100zł taniej niż w poprzednim roku
    > wychodziło - skończyło się to w 2020. Nie wiem czy zbliżający się kryzys
    > czy po prostu dobiłem już do ściany z OC+AC.

    Ja mam agentkę "za darmo" w sensie, ze ogarnia mi to na telefon (dobra
    znajoma i dobry agent). Pomocne to jest. Co prawda wahania
    ubezpieczycieli i napierdalająca inflacja zmienia reguły gry. Oni też
    dobili do ściany *konkurencja i w sumie dobrze. Gdzieś był artykuł na te
    tematy i dobrze rozpisany w sensie, że algorytmy i dołowanie stawek
    osiągnęło jakiś poziom muru. W sumie dla nas dobrze.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>