  • 21. Data: 2020-10-07 12:03:25
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.10.2020 o 09:57, Cavallino pisze:

    > Ano właśnie.
    > Ale głąbowi nie wytłumaczysz.
    widzisz.... napisałeś jakie masz zdanie. ja nie odpisałem nic. może mnie
    przekonałeś, może nie. odpisał "dddddddd", a Ty mnie nazywasz głąbem.
    Musisz? Lepiej się teraz czujesz?

    > Ma być maks 50 km zasięgu, a minimum pewnie 54, albo nie spełnia
    > warunków i już.
    Zapytałeś i dostałeś odpowiedź? Bo wnioski z odpowiedzi już masz.

    Mam bak na 1000km. nie chcę samochodu spalinowego na 50km, bo po
    "energię" do spalinowego muszę gdzieś pojechać, zrobić jakieś dodatkowe
    kilometry. różnica w wadze paliwa na 50 km a na 1000km, jest mniejsza
    niż 1 pasażer. koszt magazynowania paliwa na 50km a na 1000km jest
    mniejszy niż koszt pizzy.
    teraz elektryk: powinien być ładowany pod domem, więc nigdzie nie będe
    jeździł po "energię", to plus. różnica w cenie akumulatora
    umożliwiającego przejechanie 50km a 1000km (wiem takich nie ma, ale to
    daje obraz sytuacji) jest wartości mojego mieszkania. różnica w wadze?
    tyle ile waży mini samochód. Koszt magazynowania - do policzenia... w
    zwykłych akumulatorach, w tesli nie - bo teslowe są idealne.

    Szanowni koledzy. robicie z siebie idiotów. pamiętajcie, że jest szansa
    że Wasze dzieci to przeczytają.
    ToMasz

  • 22. Data: 2020-10-07 12:10:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Hello ToMasz,
    >
    > Wednesday, October 7, 2020, 8:03:23 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czytaj poważne źródła. Baterii z Tesli - jeśli nie są poważnie
    > uszkodzone mechanicznie - nie utylizuje się. Otrzymują drugie życie
    > jako Tesla Powerwall: https://www.tesla.com/pl_pl/powerwall
    >
    > Te, które nie nadają się do użycia, są poddawane recyklingowi. Trwają
    > prace nad zamknięciem procesu w 100% odzysku:
    > https://leonardo-energy.pl/artykuly/tesla-opracowuje
    -recykling-baterii-w-obiegu-zamknietym/

    RoMan... daj spokój. Ty jesteś mądry facet
    Sam wiesz ze tam jest technologia podobna do tej z 18650. One mają
    sprawność nie 100% i ta sprawność się pogarsza. co po 10 latach chcesz
    zrobić z ogniwami? Power-wala? W jakim sensie? To nie jest regeneracja
    baterii w laptopie! Skoro w aucie nie dawały rady to sacjonarnie dadzą?
    To są ściemy dla głupich.
    To nad czym pracuje tesla i inni - podobnie. dla czego tak uważam? Bo
    auta jeżdżą JUŻ a ogniwa w 100% zutylizujemy jak skończymy nad tym
    pracować. To jest elektryfikacja transportu od dupy strony. pociągi,
    tramwaje, trolejbusy już jeżdżą i nikt nie spiewa pieśni że są
    ekologiczne.

    ToMasz

  • 23. Data: 2020-10-07 12:10:28
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/10/2020 11:03, ToMasz wrote:

> [...]
    > zwykłych akumulatorach, w tesli nie - bo teslowe są idealne.
    >
    > Szanowni koledzy. robicie z siebie idiotów. pamiętajcie, że jest szansa

    Pamietaj, ze dyskutujesz z trollem, ktory nie ma auta elektrycznego
    tylko prawdopodobnie pracuje jako naganiacz w salonie sprzedazy.

  • 24. Data: 2020-10-07 12:20:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 12:03, ToMasz pisze:

    > widzisz.... napisałeś jakie masz zdanie. ja nie odpisałem nic. może mnie
    > przekonałeś, może nie. odpisał "dddddddd", a Ty mnie nazywasz głąbem.

    Jak każdego, który będzie szukał dziury w całym, nawet jak będzie
    próbował udawać że jest inaczej i że chodzi mu o coś innego niż hejt.

    > Szanowni koledzy. robicie z siebie idiotów.

    Nie - to Ty udowadniasz że nim jesteś.
    Kolejny raz zresztą.

    Możesz po prostu zakończyć udział w wątkach o elektrykach, czy
    koniecznie musisz hejtować w każdym wątku o nich?
    PLONK WARNING

  • 25. Data: 2020-10-07 12:32:34
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 12:27, K pisze:

    > Do listy restauracji wege dla posiadaczy meleksow nalezy dodac liste
    > bezpiecznych parkingow na ktorych mozna spac i liste atrkacji, ktore
    > mozna zwiedzac np. o 3 w nocy gdy sie obudzisz aby odlaczyc kabel od
    > ladowarki ;)

    Kable od ładowarki to potrafi konkurencja odłączyć. Zwykle na początku
    ładowania... "Bo mi się bardziej spieszy". :-)
    T.

  • 26. Data: 2020-10-07 12:34:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-06 o 13:19, Cavallino pisze:

> [...]
    > nawet na 5 minut, żeby zwiedzać superchargery w różnych lokalizacjach, a
    > nie dlatego że ma taką potrzebę.

    > Tesla może się ładować nawet z mocą 250 kW.
    > Zazwyczaj na superchargerze łąduje się do 80%  około 100 kW.

    > Godzinę przewy na cały dzień podróży?
    > Jeden obiad z reguły zabiera więcej.

    > Bo superchargery Tesli nie są darmowe.
    > Były na początku, więc jak masz stare auto to się łapiesz, ale tylko wtedy.

    > W hotelach mogą być, bo to grosze, a powód do wyboru duży.
    > Internety też kiedyś były drogie w hotelach, teraz są za friko i mało

    Najprościej do jednego z bagażników Tesli zładować mały spalinowy
    agregat prądotwórczy. Przez noc trochę podładuje i jest się niezależnym
    od infrastruktury.
    T.

  • 27. Data: 2020-10-07 12:38:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 12:32, T. pisze:

    > Kable od ładowarki to potrafi konkurencja odłączyć. Zwykle na początku
    > ładowania... "Bo mi się bardziej spieszy". :-)

    Nie od każdej się da bez karty/zalogowania się w aplikacji.

  • 28. Data: 2020-10-07 12:39:04
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/10/2020 11:34, T. wrote:

    > Najprościej do jednego z bagażników Tesli zładować mały spalinowy
    > agregat prądotwórczy. Przez noc trochę podładuje i jest się niezależnym
    > od infrastruktury.
    > T.

    I zatrudnic uzbrojonego lokalsa do pilnowania, bo jak postawisz przy
    aucie to sie zaczadzisz. Chyba, ze ten agregat to bedzie na kolach w
    formie przyczepki :D

  • 29. Data: 2020-10-07 12:40:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-10-2020 o 12:34, T. pisze:

    > Najprościej do jednego z bagażników Tesli zładować mały spalinowy
    > agregat prądotwórczy. Przez noc trochę podładuje i jest się niezależnym
    > od infrastruktury.

    Sens podobny jak ładowanie małej rafinerii do bagażnika benzyniaka.
    Przy aucie o zasięgu i szybkosci ładowania Tesli, infrastruktura
    przestaje byc dawno problemem.

    Tak, wiem, ze do łba hejtera to i tak nie trafi.

  • 30. Data: 2020-10-07 13:21:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-10-07 o 12:38, Cavallino pisze:

    > Nie od każdej się da bez karty/zalogowania się w aplikacji.

    Tak, masz rację. Od szybkie się nie da, od zwykłej - chyba w każdym
    momencie. Na YT są filmiki, jak to ktoś przychodzi pod ładowarkę a tam d...
    T.