  • 11. Data: 2023-05-31 15:44:18
    Temat: Re: Tłoki - dorabianie
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Niestety nie, ale poradzili gdzie dzwonić. Łódź... dwie firmy, każdy
    > chciał pomóc, kilka dalszych kontaktów, Wrocław... to samo, dalsze
    > kontakty, ale kółko się zamknęło i jedni odsyłali już do drugich.

    Może iść inną drogą? Kupić większe, które z grubsza będą pasować i dać
    do obróbki CNC? Gdzieś na jutubach widziałem jak dziergali takie cudeńka.

  • 12. Data: 2023-05-31 16:09:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 15:44, nadir pisze:

    > Może iść inną drogą? Kupić większe, które z grubsza będą pasować i dać
    > do obróbki CNC? Gdzieś na jutubach widziałem jak dziergali takie cudeńka.

    Czy będą to cylindry z tłokami nominalne, czy nadwymiary, to obojętnie.
    Tylko właśnie problem aby znaleźć kogoś kto wie jak do tego podejść.

    Wspomniałeś o YT, zapytałem wszędzie, gdzie ktoś wstawił filmik z tym
    sprzętem.

    Robert

  • 13. Data: 2023-05-31 17:59:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Niestety nie, ale poradzili gdzie dzwonić. Łódź... dwie firmy, każdy
    > chciał pomóc, kilka dalszych kontaktów, Wrocław... to samo, dalsze
    > kontakty, ale kółko się zamknęło i jedni odsyłali już do drugich.

    W Łodzi pierścienie dorabiają, całkiem zgrabne. Kiedyś leczyłem tymi
    pierścieniami bo były lepsze od niemieckich :) Teraz się już w to nie
    bawię :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-05-31 18:00:55
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Co zrobić, gdy nie ma części zamiennych? W tym przypadku to sprężarka WD
    > 53. Tłoki fi 180 mm.
    > Potrzebne nowe nadwymiarowe.
    > Gdzie szukać. Liczyć tylko, że się pojawią leżaki magazynowe?

    ...a może cylindry szukaj nominalne w komplecie z tłokami?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-05-31 18:14:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 May 2023 15:39:11 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Data rozpoczęcia działalności 1962-06-11
    > Znalazłem numer stacjonarny, ale martwy.
    > Wygląda na to, że nie istnieje.
    > https://goo.gl/maps/NELVjy7sgpcKVf9g8
    > Ten następny po nim od sprężyn chyba też, bo telefonów nikt nie odbiera.

    Jak nie zapomnę, to jutro spróbuję zadzwonić na komórkę, o ile jeszcze jest
    aktualna.

    Spróbuj przez jego kumpli, prowadzących prawdziwy sklep z artykułami do
    obróbki skrawaniem:

    sklep Tokar, Warszawa, ul Okopowa 29A.

    Sklep o tyle ciekawy, że można było kupić np. uchwyt tokarski, noże
    tokarskie i inne takie detale, o których istnieniu "doradcy" w marketach
    nawet nie wiedzą.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2023-05-31 18:38:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 31.05.2023 o 18:14, Adam pisze:

> [...]
    > aktualna.
    >
    > Spróbuj przez jego kumpli, prowadzących prawdziwy sklep z artykułami do

    Ok, dodzwoniłem się do właściciela, ale już nie działają, ale dostałem
    następny kontakt do firmy, która przejęła ich całe wyposażenie, maszyny,
    itd.

    Robert

  • 17. Data: 2023-05-31 18:40:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > ...a może cylindry szukaj nominalne w komplecie z tłokami?

    Ktoś odpowiedział z YT, że ma tłoki nominały, ale nie ma cylindrów.

    Robert

  • 18. Data: 2023-06-27 14:33:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ok, dodzwoniłem się do właściciela, ale już nie działają, ale dostałem
    > następny kontakt do firmy, która przejęła ich całe wyposażenie, maszyny,
    > itd.

    No i ta firma mi nie pomogła, ale następny kontakt dostałem. Chyba duża
    firma (Tomet). Szef starał się pomóc, ale żaden jego dostawca nie miał
    możliwości dorobienia tych tłoków.

    Teraz znalazłem odlewnię, mają też obróbkę CNC, tylko muszę dostarczyć
    model.
    150 zł za kg odlewu, 300 zł roboczogodzina na CNC, ile za model jeszcze
    nie wiem.

    Nie wiem czy w DTR są podane wszystkie wymiary nadwymiarów, czy tylko
    średnica tłoka, a co z rowkami do pierścieni?

    Robert

  • 19. Data: 2023-06-27 14:59:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > ile za model jeszcze nie wiem.

    Już wiem. Około 3500 zł.

    Czyli remont tej jednej sprężarki nieopłacalny.

    Robert