  • 21. Data: 2009-01-14 21:46:50
    Temat: Re: Tuner LaedTek - TV4 bez dźwięku ?
    Od: a...@p...pl

    to w takim razie jaka kupic dobra karte tv analog ze sprzetowym
    wspomaganiem kompresji do mpeg-2 (+dvb-t najlepiej z mpeg-4)

    ..i zeby chodzila takze pod linuxem.

    --
    ThinkXtra

  • 22. Data: 2009-01-15 07:36:09
    Temat: Re: Tuner LaedTek - TV4 bez dŸwięku ?
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 22:46:50 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > to w takim razie jaka kupic dobra karte tv analog ze sprzetowym
    > wspomaganiem kompresji do mpeg-2 (+dvb-t najlepiej z mpeg-4)
    >
    > ..i zeby chodzila takze pod linuxem.

    Niedawno nabyłem AVerTV Hybrid Volar HX. Bardzo sobie chwalę.

  • 23. Data: 2009-01-15 09:32:31
    Temat: Re: Tuner LaedTek - TV4 bez d?więku ?
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Jan 2009 08:36:09 +0100, "Leszek K."
    <l...@n...pl> wrote:

    >Niedawno nabyłem AVerTV Hybrid Volar HX. Bardzo sobie chwalę.

    ale to jest rozwiazanie do notebooka, ja wolalbym na PCI/PCI-Express

    --
    ThinkXtra

  • 24. Data: 2009-01-15 09:52:03
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 10:32:31 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > ale to jest rozwiazanie do notebooka, ja wolalbym na PCI/PCI-Express

    U mnie podstawowo chodzi na dużym komputerze ale i do laptopa bywa wpinany.
    Wygodne. Dołożyłem metrową przedłużkę USB co znacznie ograniczyło
    zakłócanie tunera przez komputer. Transfer po USB całkowicie wystarcza dla
    strumienia mpg4. Nie widzę żadnej przewagi urządzenia po PCI.