  • 111. Data: 2021-10-25 08:56:51
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ty się obraziłeś na słowo LEWAK bo uważasz że to pejoratywne.

    Reszta świata uważa za normalne.

    Jak Murzyn, pedał, ciapaty, kurwa...

  • 112. Data: 2021-10-25 08:57:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Master_,

    Sunday, October 24, 2021, 4:47:17 PM, you wrote:

    > To w którym momencie dla Ciebie jest człowiek? Jak się urodzi?

    Nie jest nim na etapie moruli czy gastruli. Napisałem jasno.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 113. Data: 2021-10-25 08:58:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 20:46, heby pisze:
    > Faszyzm nie jest w modzie.

    Ale wyzywać innych od faszytów można?

    Można nawet organizować urodziny hitlera i robić z tego aferę...

  • 114. Data: 2021-10-25 09:02:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 00:11, JDX pisze:
    > No nie rozumiem tego czy Konfederaci to debile czy nie. Bo przecież
    > dyskutują o KS, czyli o odbieraniu życia.:-D

    "Znaczy się, że Konfederaci to debile? Bo jestem prawie pewien, że
    popierają karę śmierci. Żeby nie było, ja też."

    Nie dość że sam zaczął i popiera to jeszcze to jeszcze zwyzywał
    konfederację za to. :-)

  • 115. Data: 2021-10-25 09:21:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 08:41, _Master_ wrote:
    > Bo to potwierdza że to całe centrum jest tak lewicowe że nawet popiera
    > aborcję.

    Które partie centrowe w PL popierają aborcję?

  • 116. Data: 2021-10-25 09:22:10
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 23:02, ii wrote:
    > Nie chce mi się już.

    Czyli bredzisz.

  • 117. Data: 2021-10-25 09:38:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 08:44, _Master_ wrote:
    > Wolno Ci mieć takie zdanie

    Wolno.

    > Ja uważam że każde poglądy należy szanować.

    Gówno prawda. Jeśli Twoje poglądy to 2+2=5, to Mam je szanować? Jeśli
    ktoś ma poglądy że szczepionki zabijają to mam je szanować? Jeśli ktoś
    ma poglądy, że Oni rozpylają chemitrails to mam je szanować? Jeśli Bosak
    ma poglądy, że homoseksualimu można się nauczyć, to mam to szanować?

    Nie żartuj sobie, poglądów się nie nie szanuje. Poglądy, szczegónie nie
    oparte o racjonalizm i logikę, są tyko prostacką ideologią której
    miejsce jest na śmietniku.

    Nie ma czegoś takiego jak poglądy w racjonaliźmie.

    Są fakty, hipotezy, teorie, modele.

    Poglądy, to cecha idiotów.

    Poglądy partii skrajnych, laweckich i prawackich, nie są oparte ani o
    fakty ani o modele, tylko o urojenia starszego pana śpiącego w robocie,
    katozjeba z podejrzeniem wypierania orientacji, albo idiotów bolkujących
    budowę elektroni jądrowych w imię ekologii, czy debili ciągnących rury z
    gazem do terrorystów. Take poglądy nie tylko nie mogą być szanowane, ale
    powinny być rozgniatane w zarodku.

    Nie szanuj pogladów. Szanuj czyny, w oderwaniu od człowieka.

    > Znam dokładnie te lewicowe, rozumiem argumenty i jako adwokat diabła
    > mógłbym się pięknie pokłócić z innym "prawakiem" ;-)

    A szanujesz te argumenty "lewicowe"? Szanujesz poglądy o prawie do, bo
    ja wiem, socjalu 10kzł za nic? Bo przeciez "każde poglądy nalezy
    szanować" ale przy okazji można przypierdolić "lewakiem" coby szanowanie
    miało solidniejszy impakt.

    Starasz się wyjść na takiego strasznie w porządego i szeroko pojmujacego
    poglądy innych, prawaka, ale tak naprawdę rzucasz gównami we wszystko co
    choć troche się rózni w poglądach, jak każdy inny "prawak". Nie pompuj
    swojego ego, bo to tylko powietrze, w dodatku to głównie opary z szamba
    Mikke, Bosaka, Baruna. Śmierdzisz tym szambem za każdym razem kiedy
    piszesz coś na grupę zacznając do "lewaki, ue itd". Nie szanujesz
    pogladów. Chciałbyś, lub sobie uroiłeś, że szanujesz. Ale nie szanujesz.

    > Ale się z nimi nie zgadzam ŚWIADOMIE a nie tylko czerpię wiadomości z MEMÓW

    Mało kto czerpie wiadomości z memów. Pomyliłeś z wyborcami Konfederacji.

  • 118. Data: 2021-10-25 09:41:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 08:56, _Master_ wrote:
    > Ty się obraziłeś na słowo LEWAK bo uważasz że to pejoratywne.

    Bo w takim kontekście go używasz. I nie obraziłem się o nic. Nie da się
    mnie tak łatwo obrazić.

    > Reszta świata uważa za normalne.

    Nie znam nikogo kto uważa słowo LEWAK za poprawne określenie
    socjalistów. Ty zaś używasz słowa lewak do kreślenia wszystkiego poza
    Tobą. To świadczy o bardzo kieskim stanie psychiki.

    > Jak Murzyn, pedał, ciapaty, kurwa...

    Muszyn to normalne słowo.

    Pozostałe są pejoratywne.

  • 119. Data: 2021-10-25 09:45:12
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 08:58, _Master_ wrote:
    > Ale wyzywać innych od faszytów można?

    Skoro można od komunistów to czemu nie od faszystów? Faszyzm, podobnie
    jak komunizm, ma swoje zalety i debile świetnie czuja się w takich
    porządkach, wręcz tęsknią za nimi. Wszystko jedno za którym.

    > Można nawet organizować urodziny hitlera i robić z tego aferę...

    Można, robienie z siebie debila jest cięgle jeszcze dopuszczalne i chyba
    nie mamy wyjścia, będzie dopuszczalne na zawsze.

  • 120. Data: 2021-10-25 10:02:02

    Mon, 25 Oct 2021 08:57:12 +0200, w <8357761023$20211025085715@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Nie jest nim na etapie moruli czy gastruli. Napisałem jasno.

    Przecież wyraźnie dał do zrozumienia, że nie ma pojęcia co to za etapy i sam
    nie da rady się nauczyć.