  • 101. Data: 2021-10-24 20:44:13
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 20:06, _Master_ wrote:
    >> Reprezentuje poglądy racjonalne.
    > Ni pies ni wydra.

    Już ci wyjasniłem, że poglądy skraje są przejawem debilizmu.

    > Konformizm Cię zżera od środka ;;-)

    Niech najlepszym dowodem obalającym tą tezę będzie fakt, że moja antena
    satelitarna jest na wysokosci 2m od gruntu, kiedy w okolicy wszyscy
    wieszają na kominach. Róznica między mną a resztą społeczeństwa polaga
    na tym, że ja potrafie cenić o ile gorszy mam sygnał 5m niżej niż inni.

    Konformista? Brzmi jak obelga w moim przypadku.

  • 102. Data: 2021-10-24 20:46:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 19:57, _Master_ wrote:
    > Dzięki że nie użyłeś FASZYSTA.
    > Jak mi ulżyło ;-)

    Faszyzm nie jest w modzie. Nawet porządnych nacjonalistów u nas jak na
    lekarstwo. Ich miejsce w prawej i lewej ścianie zajeli debile i chyba to
    nawet lepiej.

  • 103. Data: 2021-10-24 20:47:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 19:56, _Master_ wrote:
    > Jeśli słyszę faszysta czy oszołom to naturalne staje się używanie słowa
    > LEWAK.

    Czyli używasz pejoratywnie. I po co było robić z siebie błazna przed
    chwilą, nadmuchując kulturę osobistą?

    Rzucasz gównem w ludzi i narzekasz że dostajesz nim w twarz. Dziecinada.

  • 104. Data: 2021-10-24 21:40:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.10.2021 o 20:44, heby pisze:

    > Już ci wyjasniłem, że poglądy skraje są przejawem debilizmu.

    Ty masz takie poglądy w poszczególnych kwestiach.

  • 105. Data: 2021-10-24 21:44:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 24/10/2021 21:40, ii wrote:
    > Ty masz takie poglądy w poszczególnych kwestiach.

    Pokaż mi więc te poglądy.

  • 106. Data: 2021-10-24 23:02:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.10.2021 o 21:44, heby pisze:

    > Pokaż mi więc te poglądy.

    Nie chce mi się już.

  • 107. Data: 2021-10-25 00:11:24
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-24 16:45, _Master_ wrote:

    > Dostałeś odpowiedź dlaczego taka dyskusja jest bezsensu.
    >
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?
    No nie rozumiem tego czy Konfederaci to debile czy nie. Bo przecież
    dyskutują o KS, czyli o odbieraniu życia. :-D

  • 108. Data: 2021-10-25 08:41:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 20:40, heby pisze:
    > Wiec po co i na co rozmawiać o tym wymarłym i nieistotnym sztucznym tworze?

    Bo to potwierdza że to całe centrum jest tak lewicowe że nawet popiera
    aborcję.

  • 109. Data: 2021-10-25 08:44:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-października-2021 o 20:44, heby pisze:
    > Już ci wyjasniłem, że poglądy skraje są przejawem debilizmu.

    Wolno Ci mieć takie zdanie

    Ja uważam że każde poglądy należy szanować.

    Znam dokładnie te lewicowe, rozumiem argumenty i jako adwokat diabła
    mógłbym się pięknie pokłócić z innym "prawakiem" ;-)

    Ale się z nimi nie zgadzam ŚWIADOMIE a nie tylko czerpię wiadomości z MEMÓW

  • 110. Data: 2021-10-25 08:46:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Było do przewidzenia.
    Nabluzgał i poszedł sobie.