  • 131. Data: 2021-10-25 13:47:52
    Temat: Re: UE robi z nas biedaków. A klakiery przyklaskują...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Oct 2021 13:40:17 +0200, w <617697a1$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > To jest tylko Twoja opinia. Nie masz dowodu że oszołomy KŁAMIĄ

    Opinia lekarzy jest tu dowodem.

  • 132. Data: 2021-10-25 13:50:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Oct 2021 13:30:02 +0200, w <sl64g2$t4l$1@dont-email.me>, heby
    <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zmieniłem zdanie kiedy pojawiła się praca pokazująca, że szanse na
    > konwersje "terrorystyczną" są wyraźnie większe u osób z umysłami
    > ścisłymi.

    A to nawet pokrywa się z moimi obserwacjami, że ogólnie wykształceni
    technicznie są bardziej podatni na "rewolucyjne" teorie.

    Należałoby sprawdzić czy wśród konfederackiej tłuszczy nie ma przypadkiem
    wysokiego współczynnika np. elektroników.

  • 133. Data: 2021-10-25 13:53:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 12:21, JDX pisze:
    > Ty to stwierdziłeś. W związku z tym pytam się
    > czy Konfederatów też uważasz za debili.

    Oni o tym nie dyskutują bo nie ma o czym.

    To Ty chcesz dyskutować od którego mometu człowiek jest człowiekiem.

  • 134. Data: 2021-10-25 15:31:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-10-25 13:53, _Master_ wrote:

    > Oni o tym nie dyskutują bo nie ma o czym.
    Dyskutują, dyskutują, np.
    https://dorzeczy.pl/opinie/187018/konfederacja-wzywa
    -do-przywrocenia-kary-smierci-za-morderstwa.html
    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C669704%2Cbosak
    -jestem-za-kara-smierci-za-najciezsze-zbrodnie-ale-p
    o-naprawie

    > To Ty chcesz dyskutować od którego mometu człowiek jest człowiekiem.
    Od momentu urodzenia. To oczywiste. Nie ma więc o czym dyskutować.

  • 135. Data: 2021-10-25 20:02:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 15:31, JDX pisze:
    > Od momentu urodzenia.

    Do przejścia na emeryturę? ;-)

  • 136. Data: 2021-10-25 23:06:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.10.2021 o 09:22, heby pisze:

    > Czyli bredzisz.

    Nie podoba się, że nie chcę komentować twoich bredni?

  • 137. Data: 2021-10-26 08:03:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 23:06, ii wrote:
    > Nie podoba się, że nie chcę komentować twoich bredni?

    Nic nie komentujesz. Wpisujesz litery do usenetu a po prośbie o
    precyzyjnośc, stwierdzasz że jesteś zbyt leniwy. Chętnie dowiem się
    jakie moje poglądy są skrajne, krytyka zawsze mi się podoba.

  • 138. Data: 2021-10-27 09:30:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 139. Data: 2021-10-27 09:39:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 09:41, heby pisze:
    > lewak do kreślenia wszystkiego poza
    > Tobą.

    To jest naturalne określenie doskonale odpowiadające na nachalną
    propagandę używającą dla określanie normalnych ludzi, konserwatystów
    którzy mają zasady moralne i nie popierają nowoczesnych mód i
    ruchów/ideologii stawiających na piedestale zboczenia jako FASZYSTÓW.

    LEWAK to bardzo pasujące określenie do rzeczywistości.

  • 140. Data: 2021-10-27 09:41:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-25-października-2021 o 09:41, heby pisze:
    > Muszyn to normalne słowo.

    I jak go użyjesz to nikt uwagi nie zwróci?