  • 11. Data: 2022-01-05 22:06:32
    Temat: Re: UPS niezbyt energooszczędny
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    > Celem upsow nie jest uzyskanie oszczędności a zapewnienie awaryjnego zasilania.

    Celem telewizorów nie jest uzyskanie oszczędności a zapewnienie dobrej
    rozrywki.
    Celem lodówek nie jest uzyskanie oszczędności a zapewnienie chłodu.
    Celem samochodów nie jest uzyskanie oszczędności a zapewnienie transportu.

    Właściwie nie znam urządzenia którego celem byłoby uzyskanie oszczędności.

    --
    SW3

  • 12. Data: 2022-01-05 22:31:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 05/01/2022 22:06, SW3 wrote:
    > Właściwie nie znam urządzenia którego celem byłoby uzyskanie oszczędności.

    https://allegro.pl/oferta/oszczedzacz-pradu-do-elect
    ricity-saving-box-90-250-11417461025

    Przy czym cel nie zostanie osiągniety ;) Ale jest, jak by ktoś pytał...

  • 13. Data: 2022-01-05 22:32:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 05.01.2022 o 22:06, SW3 pisze:

> [...]
    >
    > Właściwie nie znam urządzenia którego celem byłoby uzyskanie oszczędności.

    Winda
    oszczędza Ci wchodzenia po schodach.
    ;)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2022-01-05 22:42:34
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 5 Jan 2022 22:31:19 +0100
    doszła do mnie wiadomość <sr52ni$feu$1@dont-email.me>
    od heby <h...@p...onet.pl> :

    >https://allegro.pl/oferta/oszczedzacz-pradu-do-elec
    tricity-saving-box-90-250-11417461025

    >Przy czym cel nie zostanie osiągniety ;) Ale jest, jak by ktoś pytał...

    Dysk USB 512GB z wbudowanym pendrajwem 512MB, akumulatory ze szczynami
    zamiast elektrolitu i potłuczonymi szybami zamiast płyt ołowiowych,
    18650 wypełnione piaskiem, trochę tego jest.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 15. Data: 2022-01-05 22:49:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-05 o 22:06, SW3 pisze:

> [...]
    >
    > Właściwie nie znam urządzenia którego celem byłoby uzyskanie oszczędności.

    A turbinka Kowalskiego, skoro branża samochodowa?

  • 16. Data: 2022-01-05 23:06:46
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 5 Jan 2022 22:49:52 +0100
    doszła do mnie wiadomość <sr53q1$1jr6$1@gioia.aioe.org>
    od t-1 <t...@t...pl> :

    >A turbinka Kowalskiego, skoro branża samochodowa?

    Zderzak Łągiewki, za pomocą którego(po niewielkich przeróbkach
    powstaje z niego tzw pędnik Łągiewki) można kilkoma skokami dolecieć
    na orbitę geostacjonarną, a po dodaniu małych silników korekcyjnych
    transportować żywność na Marsa. Za pomocą onego można też zmieciać
    orbity komet i planetoid, jak będą na kursie kolizyjnym z Siemią.
    Ale są i większe osiągnięcia, EMdrive(w zasadzie to odmiana pędnika,
    ale na prund i fale EM, a nie na koło zamachowe i utrybioną sztancę),
    ciekawym jest, ile testowanie tego w kosmosie kosztowało, bo chyba to
    nawet wyorbitowali.

  • 17. Data: 2022-01-06 01:12:41
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-01-06 o 03:48, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > A okno na dziewiątym piętrze oszczędza schodzenia.

    skorzystaj z tej możliwości. Internet odetchnie z ulgą!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 18. Data: 2022-01-06 03:48:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 19. Data: 2022-01-06 03:49:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 stycznia 2022 o 22:49:58 UTC+1 t-1 napisał(a):

    > A turbinka Kowalskiego, skoro branża samochodowa?
    Jak ty turbinka to ja magnetyzer do paliwa.

  • 20. Data: 2022-01-06 12:09:17
    Od: Desoft <b...@a...pl>

> [...]
    >
    > Właściwie nie znam urządzenia którego celem byłoby uzyskanie oszczędności.

    A kompensator mocy biernej? :-)

    --
    Desoft

    Avast.