  • 31. Data: 2021-12-03 11:49:05
    Temat: Re: Uwaga - połowa Polaków straci auto!
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.12.2021 o 10:31, _Master_ pisze:

    > Nie pytałem bez powodu ja po przechorowaniu mam taki dziwny ten powrót
    > węchu i smaku czuję inaczej tak jakby OSTRZEJ/tak bardziej "chemicznie".

    Pewnie Ci coś wstrzyknęli. Sprawdź jak reagujesz na krew.

  • 32. Data: 2021-12-03 14:11:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-03-grudnia-2021 o 11:49, ii pisze:
    > Pewnie Ci coś wstrzyknęli. Sprawdź jak reagujesz na krew.

    Nikt mi nic nie wstrzykiwał. Grypa jak grypa. Tylko pan doktór coś mówił
    o jakimś kuwidzie i kazał siedzieć przez 10 dni w chałupie ;-)

  • 33. Data: 2021-12-04 19:26:22
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.12.2021 o 14:11, _Master_ pisze:

    > Nikt mi nic nie wstrzykiwał. Grypa jak grypa. Tylko pan doktór coś mówił
    > o jakimś kuwidzie i kazał siedzieć przez 10 dni w chałupie ;-)

    Nawąchaliście się czegoś i= tyle :-)

  • 34. Data: 2021-12-06 12:16:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 19:26, ii pisze:
    > Nawąchaliście się czegoś i= tyle :-)

    I kuwidowe testy mają taki po tym brązowy ślad?

    A śwagier coś mówił że te testy pokazujom co chcom ;-)