  • 21. Data: 2021-12-02 10:48:21
    Temat: Re: Uwaga - połowa Polaków straci auto!
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.12.2021 o 14:33, _Master_ pisze:

    > Dokształć się i poczytaj ile w smogu jest składników pochodzących z aut
    > i aut elektrycznych

    Ty się k.. dokształć. Jak samochód przede mną śmierdzi to jest to
    samochód spalinowy a nie Twizy

  • 22. Data: 2021-12-02 10:58:48
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2021 09:48, ii wrote:

    > Ty się k.. dokształć. Jak samochód przede mną śmierdzi to jest to
    > samochód spalinowy a nie Twizy

    Jak samochod przed toba smierdzi to ma wycietego kata, dpfa, zaslepiony
    egr. Jednym slowem jest niesprawny technicznie wg obowiazujacego w
    wiekszosci krajow prawa.

  • 23. Data: 2021-12-02 15:23:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.12.2021 o 10:58, K pisze:

    > Jak samochod przed toba smierdzi to ma wycietego kata, dpfa, zaslepiony
    > egr. Jednym slowem jest niesprawny technicznie wg obowiazujacego w
    > wiekszosci krajow prawa.

    Chyba twój z wyciętym katalizatorem, dpfem i zaślepionym egrem. Nikt
    normalny tego nie robi a jednak jego spalinowiec śmierdzi co może sobie
    każdy sprawdzić stając za nim tylko tacy jak Ty mają problem z czym innym.

  • 24. Data: 2021-12-02 15:36:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 10:48, ii pisze:
    > Ty się k.. dokształć. Jak samochód przede mną śmierdzi to jest to
    > samochód spalinowy a nie Twizy

    To idź do posła na którego głosowałeś aby zaostrzyć kontrole stanu
    technicznego a nie próbuj strzelać z armaty do wróbla ;)

  • 25. Data: 2021-12-02 15:40:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 10:48, ii pisze:
    > Ty się k.. dokształć. Jak samochód przede mną śmierdzi to jest to
    > samochód spalinowy a nie Twizy

    Jak śmierdzi Ci sprawny samochód przed tobą to jak wytrzymujesz zimowy
    płyn do spryskiwaczy, oddech teściowej czy bąka narzeczonej? ;-)

    PS. Chorowałeś na Covid?

  • 26. Data: 2021-12-02 18:39:57
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/12/2021 14:23, ii wrote:

    > Chyba twój z wyciętym katalizatorem, dpfem i zaślepionym egrem. Nikt
    > normalny tego nie robi a jednak jego spalinowiec śmierdzi co może sobie
    > każdy sprawdzić stając za nim tylko tacy jak Ty mają problem z czym innym.

    Jeszcze w moim nie wycinalem, jak zajdzie taka potrzeba to wytne, dowiem
    sie gdzie mieszkasz i bede stawal przed toba na swiatlach ;) Mam
    samochod z filtrem kabinowym i nic nie czuje, a jak jezdzisz gownem o
    wygladzie wozka z plastiku dla otylych w dodatku bez drzwi to ci
    wszystko przeszkadza lacznie z halasem.

  • 27. Data: 2021-12-02 20:32:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.12.2021 o 15:36, _Master_ pisze:

    > To idź do posła na którego głosowałeś aby zaostrzyć kontrole stanu
    > technicznego a nie próbuj strzelać z armaty do wróbla ;)

    Frajer.

  • 28. Data: 2021-12-02 20:33:17
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.12.2021 o 15:40, _Master_ pisze:

    > Jak śmierdzi Ci sprawny samochód przed tobą to jak wytrzymujesz zimowy
    > płyn do spryskiwaczy, oddech teściowej czy bąka narzeczonej? ;-)
    >

    > PS. Chorowałeś na Covid?

    Na Dwa Covidy.

  • 29. Data: 2021-12-02 20:34:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.12.2021 o 18:39, K pisze:

> [...]
    > samochod z filtrem kabinowym i nic nie czuje, a jak jezdzisz gownem o
    > wygladzie wozka z plastiku dla otylych w dodatku bez drzwi to ci

    Śmierdzisz i tyle.

  • 30. Data: 2021-12-03 10:31:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 20:33, ii pisze:
    > Na Dwa Covidy.

    Nie pytałem bez powodu ja po przechorowaniu mam taki dziwny ten powrót
    węchu i smaku czuję inaczej tak jakby OSTRZEJ/tak bardziej "chemicznie".