  • 21. Data: 2010-03-01 16:11:04
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    l...@p...onet.pl napisał(a):

    > Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
    > co to zmienia?

    Chłopie, zobacz jak to wygląda. Tnij zbędne cytaty i sygnatury.
    --
    Krzysiek

  • 22. Data: 2010-03-01 19:40:36
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
    > ładnie kręciło do 6700krpm.

    Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
    Fajny silnik.
    Wankle się chowają.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2010-03-01 20:46:48
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]

    > (oczywiście
    > w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....

    nie wpłynie

    > czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?

    nie odczujesz różnicy. Kumpel ma z założoną instalacją w salonie przy
    odbiorze samochodu. Teraz coś ok 240kkm i nie protestuje.

    > Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
    >
    > Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
    > litrów/100km (czy to dobre założenia?)

    może i tak, chociaż może okazać się optymistycznie. Kumpel ma takie Volvo z
    tym silnikiem. Spalanie min 12-19L max, ale fakt przy normalnym użytkowaniu
    można założyć 15-16L

    > przez dwa lata (80k km):
    > - benzyny muszę zalać 8 800 litrów co daje (po dzisiejszym "kursie") 38k
    > zł
    > - lpg muszę "wlać" 12 000 litrów co daje 26k zł
    > (różnica 12 tyś zł)

    > razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi to 5
    > 500zł -
    > myślicie, że warto?

    warto. Dodatkowo łatwiej będzie odsprzedac zgazowany.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 24. Data: 2010-03-02 00:38:49
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    > Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
    > Fajny silnik.
    > Wankle się chowają.

    Przeciez sprostowałem już tą pomyłkę w poście z godziny 15:30.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 25. Data: 2010-03-02 11:03:27
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-02 00:38:49 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przeciez sprostowałem już tą pomyłkę w poście z godziny 15:30.

    No i?
    Bo odpisałem na tę wiadomość.
    (inna rzecz, że pisanie tysięcy sprawia olbrzymie problemy - zwłaszcza
    ludziom techniki; albo nieistniejące "tyś", albo dodawanie tys. po
    pełnej liczbie)

    I, by ci nie było przykro, odpisując o 11.03 wiem już, że poźniej
    poprawiłeś w wiadomości, której jeszcze nie czytałem.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2010-03-02 17:59:14
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Grzegorz Prędki pisze:
    [..]

    > Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l
    > a w trasie 11,5l LPG

    nasze 850 paliło 14,5l gazu w mieście, 10-12 w trasie (instaloacja 2. gen.).

    też słyszałem, że ten silnik się dobrze gazuje, zresztą u nas nie było
    większych problemów z nią. Polecam oczywiście coś lepszego założyć,
    teraz ceny są niższe niż kiedyś.

    --
    pozdr,
    W.