  • 121. Data: 2021-02-24 20:15:39
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:603689a2$0$507$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.02.2021 o 17:46, J.F. pisze:

    >Szczerze to nie wiem, ale pewnie jako LPG od początku inaczej z
    >definicji by miały zakaz wstepu do pomieszczeń zamkniętych.

    Mam troche watpliwosci.

    >Mocno czy nie, ale ponoć tych norm po prostu nie da się spełnić
    >uczciwie. Więc jak?

    Ci, co sprawe VW zaczeli, ponoc byli tylko ciekawi jak emisja wyglada
    w realu.
    Zdawali sobie sprawe, ze bedzie gorzej niz na tescie ... ale wyszlo im
    wielokrotnie wiecej i zrobil sie skandal.
    Moze inni zawyzaja tylko dwukrotnie, a przy jezdzie zblizonej do
    testowej mieszcza sie w normie bez sztuczek ?

    J.