  • 111. Data: 2021-02-24 06:29:44
    Temat: Re: W bateriach się dzieje.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 06:15, J.F. pisze:

    > Kiedys duze, odkad mamy komputery i katalizatory - znikome.
    >
    > No ale mowisz o widlakach na LPG w hali..

    Więc nawet na zamkniętą halę bez znaczenia.

    > Diesle, a benzyny ?

    Nie wiem;) A sprawdzał ktoś, czy niemcom na słowo uwierzyli?

    > czyi z siarka.

    Czyli. Ciekawe ile tego jest, ale pewnie tyle co kot napłakał.

    --
    Shrek

  • 112. Data: 2021-02-24 07:40:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2021 06:29:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Więc nawet na zamkniętą halę bez znaczenia.

    W czasach gaznikow nie.

    > Nie wiem;) A sprawdzał ktoś, czy niemcom na słowo uwierzyli?

    Niemcom, Japonczykom, Francuzom ... troche producentow jest,

    > Czyli. Ciekawe ile tego jest, ale pewnie tyle co kot napłakał.

    Siarki w ON tez juz tyle co kot naplakal, a w benzynie zawsze bylo
    mniej ... ale moze juz nie - tez 10ppm ..

    J.

  • 113. Data: 2021-02-24 17:34:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 07:40, J.F. pisze:

    > W czasach gaznikow nie.

    Nie sądzę żeby w czasach gaźników były widlaki na lpg.

    > Niemcom, Japonczykom, Francuzom ... troche producentow jest,

    No ale sprawdzali czy nie? A dizle to tylko niemieckie oszukane?

    > Siarki w ON tez juz tyle co kot naplakal, a w benzynie zawsze bylo
    > mniej ... ale moze juz nie - tez 10ppm ..

    Sądzę, że jakby było groźne to nikt by tego do kuchenek nie dodawał:P

    --
    Shrek

  • 114. Data: 2021-02-24 17:46:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie sądzę żeby w czasach gaźników były widlaki na lpg.

    A one tak projektowane na LPG, czy to domorosla przerobka ?

    >No ale sprawdzali czy nie? A dizle to tylko niemieckie oszukane?

    Podejrzewam, ze jak sprawa sie rypla, to konkurencja zaczela sprawdzac
    ... i najwyrazniej to tylko VW przegial tak mocno.

    >Sądzę, że jakby było groźne to nikt by tego do kuchenek nie dodawał:P

    Nie o to chodzi - szkodzi katalizatorowi.

    Specjalnie sie ON odsiarcza, aby katalizator lepiej pracowal,
    a tu do benzynowca podajesz paliwo ... no, z jakim dodatkiem
    nawaniacza ?

    J.

  • 115. Data: 2021-02-24 18:15:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 17:46, J.F. pisze:

    > A one tak projektowane na LPG, czy to domorosla przerobka ?

    Szczerze to nie wiem, ale pewnie jako LPG od początku inaczej z
    definicji by miały zakaz wstepu do pomieszczeń zamkniętych.

    > Podejrzewam, ze jak sprawa sie rypla, to konkurencja zaczela sprawdzac
    > ... i najwyrazniej to tylko VW przegial tak mocno.

    Mocno czy nie, ale ponoć tych norm po prostu nie da się spełnić
    uczciwie. Więc jak?

    > Nie o to chodzi - szkodzi katalizatorowi.

    Aaa. No to nie wiem.

    --
    Shrek

  • 116. Data: 2021-02-24 18:21:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najlepiej podłączyć się do bacy w Teksasie, żeby rury nie zamarzły.

    -----

  • 117. Data: 2021-02-24 18:24:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chciałbym wiedzieć, czy do bacy da się pod górkę podjechać.
    Zwykle miałem takiego pecha, że się nie dało podjechać (parę razy na wstecznym
    próbowałem i od tego czasu bezpowrotnie nie lubię
    FWD) i trzeba było parkować gdzieś 'na dole' (no ale za to od progu bacy dawało się
    jechać, czyli coś za coś ;))

    -----

  • 118. Data: 2021-02-24 18:26:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile wydał na obiady - a może uważa to nie za konsumpcję lecz za inwestycję?

    -----

  • 119. Data: 2021-02-24 18:37:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Że występuje w tefałen?
    Co wygrałem?

    -----

  • 120. Data: 2021-02-24 18:45:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2021 o 18:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Że występuje

    Istotne zostawiłem. Wygrałeś talon na balon

    --
    Shrek