  • 11. Data: 2010-03-18 23:11:48
    Temat: Re: [OT] Wiosna? - zmieniacie juz opony?
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > Ja chcę wiosnę i pogodę prorowerową! :P

    Panie! Pogoda prorowerowa to się właśnie na pewien czas skończyła. Zanim
    błocko odpuści i znowu będzie miło pojeździć po bezdrożach to jeszcze
    trochę... A jeszcze przedwczoraj było w co kolce wbić i chrupało aż miło! :)

    S.

  • 12. Data: 2010-03-18 23:57:28
    Temat: Re: Wiosna? - zmieniacie juz opony?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Irokez wrote:

    > Strzelił mi wentyl w oponie i się zastanawiam czy dawać do naprawy koło
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło.... Zmieniacie już oponki?

    Przedwczoraj leżał śnieg. Bez sensu.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-03-19 00:07:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mówcie za siebie! Narty ssą! Ja chcę wiosnę i pogodę prorowerową! :P

    ale że jak? przecież pogoda prorowerowa jest cały rok ;p
    a ja jutro...tzn. dzisiaj rano jadę na narty, mam nadzieję że na 2000mnpm da
    się jeszcze pośmigać :p
    brat

  • 14. Data: 2010-03-19 01:03:18
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Zmieniacie już oponki?

    Jak zwykle z końcem kwietnia.
    Kiedyś się pospieszyłem i dwa dni po zmianie
    wróciłem do zimowych. Całe szczęście miałem
    drugi komplet kół.

    Szymon

  • 15. Data: 2010-03-19 07:49:05
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Irokez pisze:
> [...]
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....

    Mam ten sam dylemat... w zimówkach chociaż bieżnik jest w dobrym stanie
    to mi opony już ledwo zipią, naprawiać się tego raczej nie opłaca,
    kupować nowye w marcu bez sensu...
    Jak zdążę dziś to zmienie... a jak wróci zima, to zostawię na kilka dni
    auto na parkingu... piechotą zdrowiej :)

  • 16. Data: 2010-03-19 09:17:26
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Irokez wrote:
> [...]
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....

    Jade do Anglii w niedziele... wiec w sobote zmieniam na letnie.

  • 17. Data: 2010-03-19 11:27:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl>
    > nie, nie zmieniamy, jeździmy na narty i musimy mieć zimówki, jak
    > się pogoda zmieni na dobre to się zmieni koła na letnie,

    Na Dolnym Slasku nie wyglada zeby w gorach mialo cos jeszcze spasc
    :-(

    J.

  • 18. Data: 2010-03-19 11:45:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl>
    >
    > Na Dolnym Slasku nie wyglada zeby w gorach mialo cos jeszcze spasc :-(

    Ze względu na przewidywany kierunek poruszania się - nie zmieniam :-)
    http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Zakopane

    Najwcześniej - po Wielkanocy,
    najpóźniej - przed weekendem majowym ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2010-03-19 22:57:19
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Jade do Anglii w niedziele... wiec w sobote zmieniam na letnie.

    W Anglii ciepełko, kumpel własnie mnie odwiedził, więc spoko

    Zmieniłem na letnie.
    Inna jazda :)

    Irokez

  • 20. Data: 2010-03-20 14:22:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > czy zmienić już na letnie.
    > Najbliższe dni zapowiadają się ciepło....

    Już zmienione.
    neelix