  • 11. Data: 2012-08-02 10:52:30
    Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Buell Ulysses. Solo pali ok 5 litrow, we dwie osoby + pelne kufry 5,5 do
    > 5,7. Predkosci nielegalne.

    No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od
    wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-08-02 10:58:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > ha ha ha
    > Dobry zart, tymfa wart!

    To nie zart. Jestem smiertelnie powazny.

    > Ty, a skad ja moge wiedziec ktory plastikowy liter spali 5,5 ?

    A nie wiem.

    > Z tego co pamietam to st955 palil niewiele jak na predkosci ktorymi sie
    > poruszalem po autobanie, ale nie przypomne se ile to bylo.

    Bo jak zbudowali to zobaczyli, ze im duzo pali to ujeli jeden cylinder.

    > Zreszta do takich porownan trzeba brac ten sam model i jeden z
    > gaznikiem, a drugi z wytryskiem.
    > Zerknij na spalanie wiaderka na gaznikach i na wytrysku. Jest tez
    > pegaso/f650gs ale tu jest jeszcze inna liczba zaworow wiec nie wiem czy
    > bedzie to miarodajne.
    > Tego bylo wiecej i te ktorymi sie interesowaly mialy nizsze spalanie na
    > wytrysku.

    No liczba zaworow IMHO ma ogromne znaczenie. Wychodzi roznie, na korzysc
    wtryskow i na korzysc gaznikow, wiec nie pisalbym "wtryski pala mniej" bo
    nie jest to regula. OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.

    > a one byly robione w wersji gazniki i wtrysk ? Jesli tak to poszukaj
    > danych o spalaniu i sie podziel :))

    No nie byli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-08-02 11:00:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 10:52, AZ pisze:

    > No i czego to dowodzi? Ze moto na gaznikach wcale wiecej nie spala od
    > wtryskowych a newrom powtarza miejskie legendy.

    Jakby Ci tu.... Buell XB jest na pelnym wtrysku

    FXR na gazniku S&S pali od 5,5 do 9 litrow. Przy mocy mniejszej o ok
    30-35 KM i podobnej masie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-08-02 11:02:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 10:58, AZ pisze:

    > OIDP iksy palily wiecej jak dolozyli im wtryski.

    Bo im obcieli troche mocy i zamulili katalizatorami

  • 15. Data: 2012-08-02 11:14:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-02 10:34:58 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Nie ma odb ale w przypadku wielocylidrowych wtryskowcow trzeba od czasu
    > do czasu synchronizowac przepustnice. Najslabszym elementem ukladu
    > bywaja sondy lambda i wysokocisnieniowe pompy paliwa.

    Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
    później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
    serwis ma.

    de Fresz

  • 16. Data: 2012-08-02 11:19:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
    > później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
    > serwis ma.

    No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
    nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
    Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
    nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,
    a w gazniku dokrecasz srupke gotowe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-08-02 11:24:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:14, de Fresz pisze:

    > Ale jak się coś jebie, to trza to nierzadko diagnozować (i kasować
    > później błędy) poprzez kompjuter serwisowy, a to już nawet nie każdy
    > serwis ma.

    Tak, masz racje. Dlatego nie jestem zwolennikiem wtrysku i traktuje go
    jako zlo konieczne.

    BTW. Do Buella wystarczy kabelek i darmowy soft sciagniety z netu.
    Schemat kabelka tez znaleziony w necie. Mozna tym nawet grzebac w mapach
    i testowac poszczegolne skladniki ukladu.

  • 18. Data: 2012-08-02 11:25:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:19, AZ pisze:

> [...]
    > Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
    > nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,

    A Buell ma srupke !

  • 19. Data: 2012-08-02 11:34:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A Buell ma srupke !

    No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
    moje KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-08-02 12:27:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 11:34, AZ pisze:

    > No my juz tu wszyscy wiemy, ze ten Buell to zajebiste moto jest, prawie jak
    > moje KHI.

    Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR. Ot po prostu zwykly motocykl
    do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie
    popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje. Jedyne co mi w
    nim nie pasuje to przelaczniki rodem z jakiegos japonczyka. Ma za to
    fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w
    czasie jazdy.