  • 31. Data: 2022-07-02 12:31:07
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.07.2022 o 10:32, nadir pisze:

    > Po czym w innej gałęzi wątku o tym samym skrzyżowaniu piszesz:
    > "W tym miejscu zabrakło farby na namalowanie przejazdu dla rowerzystów?
    > Ewidentne zaniedbanie zarządcy drogi."

    A w jeszcze innym miejscu pisałem o niewłaściwym wyprzedzaniu. I co to
    ma wspólnego moim odniesieniem do konkretnego miejsca, czyli do
    przejścia dla pieszych przez ulicę Chopina, przez które przejeżdżają
    rowerzyści?
    Przypomnę dokładny cytat:
    "Jak widać tutaj, rowerzyści przedstawienie na filmie, przejeżdżali
    przez przejście dla pieszych, zjeżdżając z drogi dla rowerów i pieszych.
    W tym miejscu zabrakło farby na namalowanie przejazdu dla rowerzystów?"

    > Dlatego pytałem czy to jakaś niedoróba w tym konkretnym miejscu czy jest
    > wiele takich miejsc skoro są takie popularne?

    Przejście dla pieszych jest czymś ewidentnie różnym od śluzy rowerowej.
    Ale to może zrozumieć chyba wyłącznie ktoś, dla kogo zrozumienie kilku
    napisanych zdań nie jest wysiłkiem nadzwyczajnym. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2022-07-02 12:36:55
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.06.2022 o 15:25, cyklista pisze:

    > (rowery tam jadące to całkiem inna sprawa i pewnie wina byłaby
    > obopólna w razie wypadku)

    Nie.
    Wina jest (niedawno był taki przypadek, sfilmowany przez kamerę
    monitoringu miejskiego) wyłącznie włączającego się do ruchu samochodu.
    Rowerzysta dostanie mandat za jazdą po chodniku.

    --
    -
    Akarm

  • 33. Data: 2022-07-02 12:38:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 02.07.2022 o 09:36, cef pisze:

    > Tabliczka "uwaga samochód" jest, żywopłotu ruszać nie będę.
    > Pieszemu nic nie zrobię,  bo nasze prędkości są podobne, ale czekam na
    > rowerzystę,
    > który sfinansuje mi wymianę lewego błotnika, bo jest lekko krzywy obecnie.

    Hehe, i jeśli ci się uda taki myk, to możesz nieźle się zdziwić. ;)

    --
    -
    Akarm

  • 34. Data: 2022-07-04 13:15:51
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-07-02 o 09:36, cef pisze:

    > Tabliczka "uwaga samochód" jest, żywopłotu ruszać nie będę.
    > Pieszemu nic nie zrobię,  bo nasze prędkości są podobne, ale czekam na
    > rowerzystę,
    > który sfinansuje mi wymianę lewego błotnika, bo jest lekko krzywy obecnie.
    >
    > Szukam tylko sprytnego pomysłu na zatrzymanie rowerzysty (jeśli się
    > pozbiera)
    > do czasu przyjechania policji. Boję się, że jak mu rower przypnę linką
    > do płotu,
    > to gotów w amoku nie wiadomo co zrobić.

    Więc pozostaje ci tylko liczyć na to że nigdy nie będzie kolizji.
    Zamontowanie lusterek naprawdę jest bardzo dobrym pomysłem, i nie muszą
    to być profesjonalne drogowe, bo pewnie jak dobrze ustawione to by
    zwykłe rowerowe czy motocyklowe wystarczyły.

    Avast.