  • 21. Data: 2010-03-12 14:37:15
    Temat: Re: Wypiaskowany błotnik
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 12 Mar, 09:28, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > witajcie
    > po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma
    > ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
    > powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
    > pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
    > sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się
    > pęknięcia w nałożonej strukturze)

    To zależy jakie masz auto. Ja zeszłej wiosny miałem obcierkę, na rogu
    goła blacha, dwie zimy codziennej jazdy i nie ma śladu rdzy. Auto to
    Fiat Brava '97. Podobnej jakości zabezpieczenia blach spodziewałbym
    się we francuzach z PSA. Jeśli masz Opla, Forda lub inną markę nie
    grzeszącą odpornością na rdzę, to lepiej to zabezpieczyć i to
    solidnie.

  • 22. Data: 2010-03-12 15:43:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    krzysiek82 pisze:

    > nie znam takiego co bym umiał zrobić coś dobrze i przy okazji nie zepsuć
    > czegoś innego.

    To, że Ty nie znasz, to nie znaczy, że tacy nie istnieją. :)
    Może warto popytać o kogoś polecanego w rejonie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-03-12 16:34:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    mleko pisze:

    > Zawsze mozesz po 3-4 latach powtorzyc naprawe

    To ja wolę jedną dobrą, nawet 2x drożej. Czas też kosztuje.

  • 24. Data: 2010-03-12 16:36:25
    Temat: Re: Wypiaskowany b?otnik
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.03.2010 P_ablo <o...@o...pl> napisał/a:

    > Proponuje wypiaskowac cala bude, zafundowac jej kapiel fosforowa i
    > pochromowac.

    Swoją drogą to ciekawe czy można by takim autem, (całe pochromowane)
    jeździć czy jakimś służbom by się nie spodobało?

    --
    kakmaratgmaidotcom

  • 25. Data: 2010-03-12 19:11:37
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > PS Nie to żebym był jakimś expertem, skąd. Moje zaprawki mają
    > skuteczność około 50%-tową :)

    Wszystkie mają 50% - odpadnie albo nie odpadnie :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi