  • 11. Data: 2010-03-12 13:45:37
    Temat: Re: Wypiaskowany błotnik
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:

    > Też się dziwie, ale rudej zero.

    No to może masz szczeście: usuneło tylko lakier, a pod spodem
    porządny ocynk się zachował... zmatowić, odtłuścić, lakier
    podkładowy antykorozyjny/reaktywny, lakier wierzchni...
    i obserwować czy za rok-dwa nie ma purchli :)

    PS Nie to żebym był jakimś expertem, skąd. Moje zaprawki mają
    skuteczność około 50%-tową :)

  • 12. Data: 2010-03-12 13:48:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    Co bedzie po 3-4 latach mnie nie interesuje.

    właśnie polaczku

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-03-12 13:49:33
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
> [...]
    > i obserwować czy za rok-dwa nie ma purchli :)
    >
    > PS Nie to żebym był jakimś expertem, skąd. Moje zaprawki mają

    trzeba będzie tak zrobić, odtłuszczenie, zamalowanie farbą np corriną
    potem na całość baranek. Dziękuje Tobie jako jedynej osobie która
    potrafi sensownie odpowiedzieć na pytanie.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-03-12 13:49:43
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 12-03-2010 o 09:28:41 krzysiek82 <s...@u...pl> napisał(a):

    > witajcie
    > po zimie, wypiaskowało mi błotnik do gołej blachy, rudej jeszcze nie ma
    > ale nie mam zamiaru na nią czekać. I teraz pytanie, oczyścić całą
    > powierzchnię szczotką (co z tym mitycznym ocynkiem :D) Czy odtłuścić
    > pomalować i na to baranek? Co byście polecili do takich zastosowań w
    > sprayu (boll się nie sprawdza, pomimo długiego schnięcia pojawiają się
    > pęknięcia w nałożonej strukturze)

    Miałem coś podobnego w Punto, za przednimi kołami z progów schodziła
    farba, nawet łatami. Odkryta blacha była przez jakiś czas (pewnie z 2 lata
    na pewno), trochę delikatnej rudy się tam pojawiło. Ale pewnie przy każdym
    deszczu ją usuwało :)

    Oddałem do zrobienia, zapłaciłem za 2 progi 400zł i jest ponad 2 lata i
    nic się nie dzieje tam.

  • 15. Data: 2010-03-12 13:55:32
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-12 13:48, krzysiek82 wrote:
    > mleko pisze:
    > Co bedzie po 3-4 latach mnie nie interesuje.
    >
    > właśnie polaczku

    Kurwa debilu, czy ty jestes naprawde az tak glupi?
    Auto to narzedzie - jak telefon komorkowy. Jedno i drugie laduje na
    wysypisku, gdzie jest utylizowane. Telefon jak kupujesz to zawijasz w
    folie, aby sie nie zniszczyl i przyszly wlasciciel mial sliczny i ladny?

  • 16. Data: 2010-03-12 14:05:21
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
> [...]
    > wysypisku, gdzie jest utylizowane. Telefon jak kupujesz to zawijasz w
    > folie, aby sie nie zniszczyl i przyszly wlasciciel mial sliczny i ladny?

    Ale ty jesteś prostakiem, durne porównaniu typowe dla cioty.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-03-12 14:08:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    mleko pisze:

    > Auto to narzedzie - jak telefon komorkowy.

    Ok, tylko że np. ja używam tego narzędzia po 5-8 lat.

  • 18. Data: 2010-03-12 14:11:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jakub Witkowski pisze:
    > Ok, tylko że np. ja używam tego narzędzia po 5-8 lat.

    Dokładnie, Kuba z nim się nie pogada to typowy troll, pieprzy tak dla
    samego pieprzenia.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-03-12 14:12:54
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-12 14:05, krzysiek82 wrote:
    > mleko pisze:
    y?

    > Ale ty jesteś prostakiem, durne porównaniu typowe dla cioty.

    Pedalem nie jestem, ale wolalbym byc ciota, mimo ze jestem homofobem,
    niz volksdeutschem :)

  • 20. Data: 2010-03-12 14:14:48
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-12 14:08, Jakub Witkowski wrote:

    > Ok, tylko że np. ja używam tego narzędzia po 5-8 lat.

    Zawsze mozesz po 3-4 latach powtorzyc naprawe, jesli dalej chcesz
    jezdzic swoim autem. Koszt znow znikomy.