  • 11. Data: 2016-12-13 17:33:05
    Temat: Re: Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    >tak też można - podpowiem ci. zmieniaj podczas kalkulacji daty
    >rozpoczęcia nowego ubezpieczenia. U mnie wpływało to dość znacznie na
    >wysokość wyliczonej składki.

    W ktora strone ?

    No bo owszem, bylby sens podac niska cene komus kto sie tylko
    "rozglada" i podniesc jak dojdzie do konkretow ... ale to sie moze
    zemscic :)

    J.

  • 12. Data: 2016-12-13 20:48:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W ktora strone ?

    jak podawalem date ubezpieczenia to to kalkulacja sie zmienila w gore im
    blizej bylo do daty rozpoczecia. potem okazalo sie, że kropnąłem się w
    dacie rozpoczęcia jaką podawałem do kalkulacji i okazalo się że bodaj 10
    dni do przodu muszę ją "pchnąć" - i okazało się, ze cena spadła o bodaj
    10% (nie pamiętam dokładnie ale spadła zauważalnie).

  • 13. Data: 2016-12-14 17:24:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-12-2016 o 13:43, r...@k...pl pisze:

    > Miałeś zawartą już nową jak starą wypowiadałeś?

    Oczywiście, po to jest ten zapis.

    > A jeżeli nie, tzn. że nie sprawdzali?

    Ale kto?
    Bo z UFG jednak bym nie ryzykował....

  • 14. Data: 2016-12-14 21:51:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Dec 2016 17:24:44 +0100, w <o2rro9$njq$2@gioia.aioe.org>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Oczywiście, po to jest ten zapis.

    > Ale kto?
    > Bo z UFG jednak bym nie ryzykował....

    Nie chodzi o UFG. Chodzi czy stary ubezpieczyciel sprawdział czy faktycznie
    masz podwójne i czy zakceptował wypowiedzenie.
    Ale skoro miałeś nowe przy wypowiadaniu, to nie ma tematu, bo nie wiadomo czy
    sprawdzali (chyba że okazałeś sam).

  • 15. Data: 2016-12-15 17:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
> [...]

    >masz podwójne i czy zakceptował wypowiedzenie.
    >Ale skoro miałeś nowe przy wypowiadaniu, to nie ma tematu, bo nie

    Sami polisy wprowadzaja z opoznieniem czy wcale, to nie moga polegac
    na wyniku sprawdzenia :-)

    A wypowiedzenie nie wymaga obecnosci, to jak maja papier sprawdzic ?

    J.

  • 16. Data: 2016-12-15 18:25:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-12-2016 o 17:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    > Wed, 14 Dec 2016 17:24:44 +0100, w <o2rro9$njq$2@gioia.aioe.org>, Cavallino

    Akurat sprawa była na tyle prosta, że to było podwójne ubezpieczenie u
    tego samego ubezpieczyciela (zupełny przypadek), co więcej - sam mnie
    powiadomił że mam dwa.

  • 17. Data: 2016-12-16 10:30:35

    Thu, 15 Dec 2016 18:25:52 +0100, w <o2ujmv$fv$4@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Akurat sprawa była na tyle prosta, że to było podwójne ubezpieczenie u
    > tego samego ubezpieczyciela (zupełny przypadek), co więcej - sam mnie
    > powiadomił że mam dwa.

    Skoro u tego samego to zmienia postać rzeczy. Chodziło mi o przypadek chęci
    zmiany TU.