    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Krzysiek <k...@p...onet.pl>
    Subject: Wyzwalacz radiowy JJC JF-U1
    Date: Thu, 31 Oct 2019 13:30:46 +0100

    Witam.

    Kilka lat temu kupiłem sobie taki wyzwalacz (link przypadkowy):

    https://allegro.pl/oferta/radiowy-wyzwalacz-lamp-z-2
    -odbiornikami-jjc-jf-u2-8403834970?reco_id=a4d4fca2-
    fbd8-11e9-a90a-b02628c81960&sid=0e7a5475e04eefd78184
    d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=ar
    chiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    z zamiarem użycia z Nikonem D90. Wyzwalacz przeleżał w szafie
    nieużywany, ale teraz chciałem go użyć i mam z nim pewien kłopot...
    Otóż komunikacja pomiędzy pilotem, a odbiornikiem działa, bo lampę
    studyjną wyzwala z przycisku na pilocie bez problemu.
    Nie działa mi natomiast z samym aparatem, gdy nadajnik jest umieszczony
    w stopce.
    Jakaś interakcja jednak pomiędzy nimi zachodzi, gdyż po naciśnięciu
    spustu migawki zapala się na nadajniku zielona LED, a z tego co widzę
    przy naciśnięciu przyciskiem powinna się jeszcze zapalić czerwona w
    momencie wyzwolenia błysku, do tego jednak nie dochodzi.
    Czy po stronie samego aparatu wymaga to jakiś specjalnych ustawień, bądź
    trybu pracy?