  • 31. Data: 2009-07-20 22:39:34
    Temat: Re: Zabezpieczenie ukladu
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > To co mi sie podoba, to patent Waldka - zywica z korundem ;-) Za
    > chu**steczke tego nie zeszlifujesz ;-)

    hot air , schodzi jedna warstwa , druga itd.

    mam kilka typow zywic i od temperatury kazda sie kruszy , jedynie te utwardzane
    termicznie moim zdaniem daja gwarancje , tylko wtedy uszkodza sie w pierwszej
    kolejnosci elementy

    chcecie panowie scierac oznaczenia ukladow , prosze bardzo robimy test
    jedna osoba szlifuje uklad przesyla mi a ja pisze na grupe jego nazwe :)
    warunek osoba aktywna :)

  • 32. Data: 2009-07-22 23:55:14
    Od: PH <s...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Wystarczy przejrzeć archiwum grupy, aby się dowiedzieć czym usunąć żywicę
    > bez ruszenia zalanego układu. Sprawdziłem, trzy dni moczenia i pięknie
    > schodzi.

    To ja się podepnę z pytaniem: Czym? Bo pogooglałem, ale nie znalazłem.

    --
    PH

  • 33. Data: 2009-07-23 10:44:04
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > To ja się podepnę z pytaniem: Czym? Bo pogooglałem, ale nie znalazłem.

    Tu na grupie jest odpowiedź, kwasem mrówkowym. Ale uważaj, przyjazne dla
    człowieka toto nie jest. Praca wyłącznie pod wyciągiem i w ubraniu ochronnym.
    Innych środków nie podam, są jeszcze bardziej niebezpieczne.

    Osobom które myślą o zabezpieczaniu własności intelektualnej,
    podpowiem tylko, że nie jest to skuteczny sposób. Zawsze znajdzie się
    metoda aby zdjąć zalewę.
    K.

  • 34. Data: 2009-07-23 14:55:41
    Od: PH <s...@w...pl>

    John Smith pisze:

> [...]
    > ochronnym.
    > Innych środków nie podam, są jeszcze bardziej niebezpieczne.

    Ok. Dzięki!

    --
    PH

  • 35. Data: 2009-07-23 15:39:06
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "John Smith" napisał:
    > Osobom które myślą o zabezpieczaniu własności intelektualnej,
    > podpowiem tylko, że nie jest to skuteczny sposób. Zawsze znajdzie się
    > metoda aby zdjąć zalewę.

    nie ma 100% skutecznych metod, problem leży aby dobrać taka, aby jej
    usunięcie przewyższało koszta zabezpieczonego układu:O)

    p.s. a jakie metody polecasz?

  • 36. Data: 2009-07-23 17:17:25
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > nie ma 100% skutecznych metod, problem leży aby dobrać taka, aby jej
    > usunięcie przewyższało koszta zabezpieczonego układu:O)
    >
    > p.s. a jakie metody polecasz?

    Zabezpieczenie układu przed kopiowaniem jest procesem równie twórczym,
    jak budowa samego układu. Ja (jeśli trzeba) stosuję cały szereg
    sztuczek, od technicznych po ekonomiczne.

    W konstrukcjach tanich, wystarczy pamiętać o przepaleniu bezpieczników
    w uC.
    K.

  • 37. Data: 2009-07-23 18:40:31
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    nenik wrote:

    > jedna osoba szlifuje uklad przesyla mi a ja pisze na grupe jego nazwe :)

    Uszkodzone też ? :D

    Mirek.

  • 38. Data: 2009-07-23 19:25:47
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Uszkodzone też ? :D

    Na strukturze jest skrócony symbol scalaka. Można odczytać mikroskopem optycznym.
    K.