  • 91. Data: 2010-03-11 00:15:21
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 22:22:40 +0100, MadMan <m...@n...wp.pl> said:

    > Pieszy wyskakuje ci pod maskę.

    Stop - mówimy o _spowodowaniu_ wypadku ze skutkiem śmiertelnym.
    Twój przykład opisuje spowodwanie wypadku przez ofiarę, nie przez kierowcę.

    > Inna sprawa że wtedy to nie ty jesteś
    > sprawcą kolizji.

    No właśnie - a to mnie ciekawi, jak można nieumyślnie - prowadząc
    samochód - kogoś zabić, nie będąc na bakier z pordem.

    --
    Bydlę

  • 92. Data: 2010-03-11 00:19:10
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 22:46:31 +0100, "Plumpi" <p...@o...pl> said:

    > gdyby ta franca zabiła kogoś mi bliskiego to sam bym ją udusił własnymi
    > rękoma, tłumacząć się tym, ze byłem w szoku.

    Teraz już nie.

    --
    Bydlę

  • 93. Data: 2010-03-11 00:38:31
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zadane było pytanie o _potrącenie_

    Różnica była tylko taka, że sarna (albo człowiek) jednak pozostała na
    poboczu.
    Gdyby nie została, to bym nie wiedział co potrąciłem.
    Jaśniej nie potrafię.

    > Mimo wszystko walnięcie musi być spore, nie do przeoczenia i budzące
    > wątpliwości czy czasem samochód nie uległ uszkodzeniu.

    O ile było walnięcie, a nie po prostu najechanie kołem, to i owszem.
    Nie wiem co było, więc się nie wypowiadam.

    > Chyba że auto z tak dużym prześwitem że przejechany prawie się zmieści pod
    > prześwitem, a dodatkowo nie najedzie się na niego kołem.

    Ano właśnie.

  • 94. Data: 2010-03-11 00:40:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ^^^^^^^^^^

    > Zadane było pytanie o _potrącenie_

    "We wstępnej opinii po sekcji zwłok biegli ustalili, że mężczyzna nie został
    potrącony, tylko przejechany. "

  • 95. Data: 2010-03-11 01:17:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Cavallino pisze:

    > Różnica była tylko taka, że sarna (albo człowiek) jednak pozostała na
    > poboczu.
    > Gdyby nie została, to bym nie wiedział co potrąciłem.
    > Jaśniej nie potrafię.

    Ale do dziś byś nie wiedział, czy niewiedza trwałaby tylko kilkanaście
    sekund?

    I czym innym jest nie wiedzieć w co się wjechało, a czym innym twierdzić
    że wjechało się w sarnę.

    > O ile było walnięcie, a nie po prostu najechanie kołem, to i owszem.
    > Nie wiem co było, więc się nie wypowiadam.

    Po najechaniu kołem raczej nie trzeba samochodu naprawiać.

    > Ano właśnie.

    BMW 3 to było, więc jednak ta opcja odpada, bo tam będzie kilkanaście
    centymetrów prześwitu.

    Jeżeli przejechany znalazł się pod podwoziem to IMO musiało samochód
    podbić. Zresztą sam samochód musiał zostać uszkodzony skoro kierująca
    szybko go zabrała do warsztatu.
    To nie jest coś, co można przeoczyć.

  • 96. Data: 2010-03-11 02:24:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://www.youtube.com/watch?v=9Li26mNRb48

    --
    cokolwiek

  • 97. Data: 2010-03-11 04:12:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    CeSaR wrote:

    > Tzn? Zabicie cz?owieka chcesz porównywaae z czym? Przekroczeniem
    > podwójnej ci?g?ej? Czy defraudacj? 50kpln z kasy zapomogowej?

    To nie jest zabójstwo tylko (nieumyślny) wypadek ze skutkiem śmiertelnym.
    Nie odróżniasz tych dwóch rzeczy?

    --
    cokolwiek

  • 98. Data: 2010-03-11 07:52:05
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila=?UTF-8?Q?=3D=3FUTF-8=3FQ=3F=3D2C=5Fze=5Fto=5Fsarna=3F=3D?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie zmieniaj tematu, pytałeś jak - dostałeś odpowiedź.
    > Nic nie pisałem o przedwczoraj.

    A nie pomyślałeś że może wtedy jechałes po prostu za szybko?
    Skoro sarny pół metra od drogi nie zauważyłeś...

    Zresztą - to ty zmieniasz. Pytałem "przy potrąceniu" a nie
    "stojącego obok drogi w śniezycy, w panterce, w krzakach".

    > Gdyby był umaszczony jak ta sarna to jest taka szansa.

    No, raczej mało takich ludzi się widuje ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 99. Data: 2010-03-11 07:52:48
    Temat: Re: Zabila czowieka.Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > A co, Ty z tych, co sądzą, że zawsze wszystko widzą? Tacy są
    > najbardziej niebezpieczni...

    Człowieka pół metra od drogi? Tak, uważam że zawsze widzę. Jakbym
    uważał że takiego mogę nie zobaczyć to bym jeździł wolniej.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 100. Data: 2010-03-11 07:54:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > To wyjaśnij w jaki sposób głowa stojącego człowieka dostaje się
    > pod auto podczas stłuczki. Dodam, że mówimy o dość nisko
    > zawieszonym aucie osobowym.

    Zwyczajnie, czasem uderzenie odrzuca człowieka trochę do przodu -
    szczególnie jak ktos hamuje, odrzucony człowiek się przewraca i
    hamujacy samochód go najeżdża.

    --
    Pozdro
    Massai