  • 71. Data: 2010-03-10 21:45:45
    Temat: Re: Zabila człowieka. Twierdzila, ze to sarna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:hn8pbr$dms$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tylko co innego nie zauważyć czegoś obok czego przejechało się w nieważne
    > jak małej odległości, a co innego zderzyć się z tym czymś.

    Ale o czym mówisz?
    Bo ja odpowiadałem na zadane pytanie, a Ty chyba o czymś innym nawijasz.

    > To już jest niemożliwe do przeoczenia.

    A gdzie pisałem coś o przeoczeniu zderzenia?

    > I taka prawda że każdy kto zderzy się z sarną w tej chwili zatrzyma się
    > choćby sprawdzić czy samochodem da sie jechać

    Zakładając że wie iż z czymś się zderzył, a nie że przejechał po czymś co
    leżało na jezdni.

    > Ale pytanie czy gdybyś nie wiedział co wpadło pod koła to:
    > a) sprawdziłbyś co Ci wpadło pod koła
    > b) założył że to pewnie była sarna i pojechał szukać warsztatu otwartego

    Nie, ale totalnie nie tego dotyczyło pytanie i odpowiedź.

  • 72. Data: 2010-03-10 21:54:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 10 Mar 2010 21:36:39 +0100, to <t...@a...xyz> wrote:

    >To wyjaśnij w jaki sposób głowa stojącego człowieka dostaje się pod auto
    >podczas stłuczki. Dodam, że mówimy o dość nisko zawieszonym aucie
    >osobowym.

    A kto powiedział że ten człowiek stał? Może sobie buty wiązał? ;-)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2010-03-10 21:54:59
    Temat: Re: Zabiła człowieka. Twierdziła, że to sarna
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 10 Mar 2010 21:42:55 +0100, to napisał(a):

    > Gdyby kary za zdarzenie, którego sprawca wcale nie chciał, nie były tak
    > drastyczne, to mało kto by uciekał.

    A gdy popchnę człowieka i on niefortunnie nadzieje się na coś ostrego w
    wyniku czego zejdzie mu się z tego świata to co, powinienem zostać
    uniewinniony? W końcu nie chciałem go zabić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 74. Data: 2010-03-10 22:07:11
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 12:41:56 +0100, to <t...@a...xyz> said:

    > Nic dziwnego, że uciekają, skoro kary za nieumyślne spowodowanie wypadku
    > ze skutkiem śmiertelnym są drastycznie wysokie.

    To niezły temat do dyskusji jak, jadąc z głową, nieumyślnie kogoś zabić
    (tu: spowodować wypadek itd.).
    Nieumyślnie... najechać na coś na drodze?
    Nieumyślnie... wjechać w kogoś na drodze?
    Nieumyślnie...
    No właśnie, jak to zrobić nieumyślnie, trzymając się - z grubsza -
    zasad opisanych w pord?

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2010-03-10 22:22:40
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 22:07:11 +0100, Bydlę napisał(a):

> [...]
    > Nieumyślnie... wjechać w kogoś na drodze?
    > Nieumyślnie...
    > No właśnie, jak to zrobić nieumyślnie, trzymając się - z grubsza -

    Pieszy wyskakuje ci pod maskę. Inna sprawa że wtedy to nie ty jesteś
    sprawcą kolizji.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 76. Data: 2010-03-10 22:23:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Mar 2010 22:07:11 +0100, Bydlę wrote:
    >To niezły temat do dyskusji jak, jadąc z głową, nieumyślnie kogoś zabić
    >(tu: spowodować wypadek itd.).
    >Nieumyślnie... najechać na coś na drodze?
    >Nieumyślnie... wjechać w kogoś na drodze?

    Przede wszystkim - zeby bylo umyslnie, to powinienes specjalnie chciec
    ofiare przejechac.
    Np trafila sie okazja, tesciowa przechodzi przez jezdnie, wiec
    dodajemy gazu :-)

    >No właśnie, jak to zrobić nieumyślnie, trzymając się - z grubsza -
    >zasad opisanych w pord?

    Zeby byc ukaranym to nie tylko wystarczy kogos potracic, ale jeszcze
    trzeba naruszyc zasady bezpieczenstwa.

    A tak bez naruszenia zasad .. poslizgnac sie na oleju jadac latem z
    dopuszczalna predkoscia [zima na lodzie nie - nalezy miec na uwadze ze
    zima moze byc lod na drodze], zostac oslepionym przez FR ustawiony
    ponizej dopuszczalnej predkosci przed skretem, albo przejechac pijaka
    spiacego na drodze ..

    J.

  • 77. Data: 2010-03-10 22:46:31
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Nie nabzdyczaj się tak, bo tylko pokazujesz, że o psychologii masz
    > pojęcie dokładnie ZEROWE.

    Za to Ty masz pojęcie o psychologii ? :)
    Musiał byś napierw ukończyć gimnazjum, szkołę średnią i studia, abyś mógł
    się wypowiadać autorytatywnie.
    A co do szoku. To gdyby ta franca zabiła kogoś mi bliskiego to sam bym ją
    udusił własnymi rękoma, tłumacząć się tym, ze byłem w szoku.

    > Bzdura.

    Zgadza się to co wypisujesz tutaj to bzdury.

    > Jest w zawiasach albo nie jest, różnie to bywa...

    No to Ci tłumaczę. Jeżeli nie jest to spowodowanie Twoim karygodnym
    zachowaniem to wyrok zazwyczaj jest łagodny, nierzadko w zawiasach.
    Jednak, kiedy wynika to z wyjątkowego łamania PoRD, to dlaczego tak usilnie
    bronisz takich przestępców ?
    Dostają to na co sobie zasłużyli.

  • 78. Data: 2010-03-10 22:49:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    P.S.

    > Za to Ty masz pojęcie o psychologii ? :)
    > Musiał byś napierw ukończyć gimnazjum, szkołę średnią i studia

    medyczne, zrobić specjalizację z psychologii ...

  • 79. Data: 2010-03-10 22:51:47
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 14:46:10 +0100, Olo <o...@p...fml> said:

    > Czym sie rozni ludzkie ciało o ciała sarny? Ma mniej włosów ?

    Tak.
    I nosy w różnych kolorach.

    --
    Bydlę

  • 80. Data: 2010-03-10 22:59:49
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-10 15:00:46 +0100, VoyteG <V...@h...com> said:

    > Gdzie ty mieszkasz?
    > Chetnie zobacze taki rejon kraju, gdzie noca na nieswietlonych drogach
    > spia ludzie...

    Obstaluj sobie aktualne POI do nawigacji.
    Mam w AutoMapie takie punkty do włączenia i jedną z możliwości jest
    opcja ostrzegania przed Życiem Nocnym.

    Czyli przed stadami młokosów pakujących się w kilkanaście osób do
    samochodu prowadzonego przez pijanego kierowcę i przed śpiącymi na
    asfalcie, jak mi indagowany na tę okoliczność pan z firmy produkującej
    AutoMapę powiedział przez telefon.
    :-)

    --
    Bydlę